رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر : 1950
  • مشاهده : 284 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه
برگزاری جلسه کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه

تزئین بن بست های فاقد نام خیابان شهداء به نام گلهای شقایق و لاله/ سه زمین چمن مصنوعی شهر صالحیه بنام علی انصاریان، مهرداد میناوند و ناصرحجازی نامگذاری شد. 🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، نشست کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه با حضور نمایندگان فرمانداری، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پست شهرستان بهارستان […]

تزئین بن بست های فاقد نام خیابان شهداء به نام گلهای شقایق و لاله/ سه زمین چمن مصنوعی شهر صالحیه بنام علی انصاریان، مهرداد میناوند و ناصرحجازی نامگذاری شد.

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، نشست کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه با حضور نمایندگان فرمانداری، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پست شهرستان بهارستان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی در محل دفتر معاونت اداری – مالی برگزار شد.

🔻دستور کار این نشست نامگذاری ۲۸ گذر بن بست خیابان شهداء شرقی و غربی بود که با پیشنهاد نماینده شهرداری و تایید حاضرین به نام گلهای “لاله و شقایق ” که سمبل شهادت و ازخودگذشتگی است، نامگذاری شد .

🔻انتخاب نام برای پروژه های قابل افتتاح شهرداری صالحیه در دوره پنجم شورای اسلامی بخش دیگری از دستورکار این نشست از کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه بود که براساس آن سه زمین چمن مصنوعی بنام پیشکسوتان محبوب فوتبال ایران آقایان علی انصاریان، مهرداد میناوند و ناصر حجازی نامگذاری شد.

🔻دومین سوله مدیریت بحران و اولین دارالقرآن شهر صالحیه نیز از دیگر تصمیمات کمیسیون نامگذاری برای تعیین و تکلیف اسامی دو پروژه شاخص دیگر مدیریت شهری بود که به ترتیب به نام های شهید محسن فخری زاده و شهید حادثه منا محسن حسنی کارگر مصوب شد.

🔻ساماندهی ترتیب اسامی کوچه های موسوم به ” میلان ” در محور امام علی (ع) از موضوعات گفتگو در این نشست بود که مقرر شد اقدامات کارشناسی برای طرح آن در نشست بعدی کمیسیون نامگذاری معابر شهر صالحیه در دستور کار دبیرخانه قرار بگیرد.

برگزاری جلسه کمیسیون نامگذاری شهر صالحیه

اخبار مرتبط