رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
شهردار صالحیه

صبح روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه، دومین نشست ستاد فرهنگی شهر صالحیه با محوریت هفته دفاع مقدس به ریاست محمد آگاهی مند شهردار صالحیه برگزار شد . آگاهی مند در این نشست با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و بزرگداشت مناسبت های مهم دینی و ملی به تناسب سالهای گذشته با رشد […]

صبح روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه، دومین نشست ستاد فرهنگی شهر صالحیه با محوریت هفته دفاع مقدس به ریاست محمد آگاهی مند شهردار صالحیه برگزار شد .

آگاهی مند در این نشست با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و بزرگداشت مناسبت های مهم دینی و ملی به تناسب سالهای گذشته با رشد فزاینده ای مواجه شده است گفت :

انجام آموزش های عمومی و فعالیت های فرهنگی، یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری در برنامه ریزی برای خدمات رسانی به شهروندان‌است و شیوع ویروس کرونا نباید مانع از تحقق آن شود .

شهردار صالحیه راه اندازی پویش ” ما قوی هستیم ” و اجرای سنگرهای نمادین در سطح شهر بمنظور فضاسازی و عکسبرداری شهروندان باهدف ارسال آثار خود به این پویش را از ابتکارات برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس امسال توصیف کرد و افزود :

اجرای نمایشگاه میدانی چلچراغ برای ترویج سیره شهدای شاخص دفاع مقدس،اکران فیلم با محتوای مرتبط با این مناسبت در دو بوستان یاس و لاله و اجرای مسابقه کتابخوانی ” سلام ابراهیم ” از دیگر برنامه های خوب مدیریت شهری برای ایام ۳۱ شهریور ماه تا یکشنبه ۷ مهرماه است .

آگاهی مند انتشار فراخوان عمومی برای بازدید رایگان عموم شهروندان از باغ موزه دفاع مقدس و گلزار شهدای گمنام بهشت زهرا (س) را بخش دیگر برنامه های پیش بینی شده ستاد فرهنگی شهر صالحیه عنوان کرد و گفت :

بازدید از خانواده های شهدای دفاع مقدس رویکرد مدیریت شهری در تمام ایام است که در این هفته نیز تکرار خواهد شد .

اخبار مرتبط