رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
  • کد خبر : 4038
  • مشاهده : 260 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : مصاحبه مبسوط خبرگزاری ایرنا با محمد آگاهی مند در خصوص صدور مجوز احداث شهرک صنفی در شهر صالحیه
مصاحبه مبسوط خبرگزاری ایرنا با محمد آگاهی مند در خصوص صدور مجوز احداث شهرک صنفی در شهر صالحیه

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه و به نقل از خبرگزاری ایرنا، شهردار صالحیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه مجوز ساخت نخستین شهرک صنعتی این شهرستان صادر شده است، اعلام کرد: کار احداث این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زودی در صالحیه آغاز می شود. 🔸 «محمد آگاهی‌مند» روز یکشنبه به […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه و به نقل از خبرگزاری ایرنا، شهردار صالحیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه مجوز ساخت نخستین شهرک صنعتی این شهرستان صادر شده است، اعلام کرد: کار احداث این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زودی در صالحیه آغاز می شود.

🔸 «محمد آگاهی‌مند» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد شهرک های صنفی یکی از ظرفیت های مطلوب برای سرمایه‌گذاری است و توسعه این گونه شهرک ها، به رونق تولید و اشتغال کمک شایانی می کند.

🔸وی هدف از اجرای این طرح را انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از شهر عنوان کرد و افزود: این شهرک صنفی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار برای استقرار ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی ساخته می شود.

🔸 شهردار صالحیه ادامه داد: این نخستین شهرک صنعتی شهرستان بهارستان در شهر ۷۰ هزار نفری صالحیه است و این شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، موجب رونق کسب کار در منطقه می شود.

🔸آگاهی‌مند اظهار کرد: توافقات لازم و مجوز تاسیس این شهرک صنعتی از سوی سازمان صمت صادر شده است و به زودی کار احداث مشارکتی آن با ۶۵ درصد سهم شهرداری و ۳۵ درصد بخش خصوصی شروع می شود.

📌 وی همچنین گفت که شهرداری صالحیه در هفته دولت پروژه های مهمی از جمله بهره برداری از فضاهای ورزشی، سوله بحران و تکمیل آرامستان این شهر را در دستور کار دارد.

مصاحبه مبسوط خبرگزاری ایرنا با محمد آگاهی مند در خصوص صدور مجوز احداث شهرک صنفی در شهر صالحیه

اخبار مرتبط