رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر : 4984
  • مشاهده : 224 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : محمد آگاهی مند: تبدیل صالحیه به شهر مدرن و برتر هدف اصلی ماست
محمد آگاهی مند: تبدیل صالحیه به شهر مدرن و برتر هدف اصلی ماست

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح امروز 29 آبان‌ماه شهردار صالحیه با همراهی جانشین فرمانده سپاه بهارستان از محور عملیاتی طرح خدمت جهادی با هدف بررسی میدانی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت شروع فاز عملیاتی و شنیدن مشکلات این محدوده به صورت مستقیم از خود مردم این محدوده بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح امروز 29 آبان‌ماه شهردار صالحیه با همراهی جانشین فرمانده سپاه بهارستان از محور عملیاتی طرح خدمت جهادی با هدف بررسی میدانی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت شروع فاز عملیاتی و شنیدن مشکلات این محدوده به صورت مستقیم از خود مردم این محدوده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند با اشاره به لزوم رسیدگی مستمر و متمرکز به مشکلات شهروندان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد رفع معضلات و ارتقاء سطح خدمات شهری در صالحیه خواهیم بود و این اقدام که با مشارکت سپاه پاسدارن شهرستان بهارستان طبق زمانبندی از روز شنبه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

شهردار صالحیه با بیان اینکه این طرح یک آغاز مبارک از خدمت جهادی به مردم صالحیه می باشد افزود: اقدامات و خدمات شهرداری به مردم صالحیه با اتمام این طرح پایان نخواهد یافت و این طرح مرحله اول از تحول مدیریت متمرکز شهری در صالحیه خواهد بود که تنایج آن در مدت کوتاهی ملموس خواهد بود.

وی رساندن صالحیه به شهر برتر و مدرن در تمام حوزها ها را هدف خود عنوان کرد و گفت: مردم صالحیه لایق بهترین ها هستن و امید واریم بتوانیم پدید آورنده این بهترین ها ما باشیم و در راه خدمت به شهروندان عزیزمان سرافراز باشیم.

در حاشیه این بازدید تنی چند از ساکنان این محدوده به بیان مشکلات خود پرداختند و پس از شنیدن نظرات و مشکلات ایشان شهردار صالحیه در محل دستور رسیدگی صادر نمود.

طرح خدمت جهادی محله محور از روز شنبه با حضور مسئولان شهرستان بهارستان و مدیران شهری آغاز خواهد شد.

محمد آگاهی مند: تبدیل صالحیه به شهر مدرن و برتر هدف اصلی ماست

اخبار مرتبط