رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
  • کد خبر : 5052
  • مشاهده : 176 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : فرار رو به جلو به سبک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان
فرار رو به جلو به سبک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان

شهرداری صالحیه وظایف و تعهدات آقای صیفوری را به او یادآور شد ! به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، چندی پیش گزارشی از قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان پیرامون اتهام زنی به شهرداری ها مبنی بر ” نابودی ۸۰ درصد از کاربری های ورزشی ” در خروجی رسانه های محلی قرار گرفت […]

شهرداری صالحیه وظایف و تعهدات آقای صیفوری را به او یادآور شد !

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، چندی پیش گزارشی از قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان پیرامون اتهام زنی به شهرداری ها مبنی بر ” نابودی ۸۰ درصد از کاربری های ورزشی ” در خروجی رسانه های محلی قرار گرفت و همه را بابت این حجم از گنده گویی خیره کرد .

آقای صیفوری که پس از مدت ها اِشغال پست بسیار خطیرِ اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان؛با این تعداد از قهرمان و استعداد های گوناگون در رشته های مختلف،حتی در حد تکریم جامعه ورزش کوتاهی کرده و بضاعت پرداخت حقوق ماه ها عقب افتاده کارکنان مجموعه تحت امر خود را ندارد ، شهرداری ها را به تخلف در ساخت و ساز اراضی با کاربری ورزشی متهم می نماید .

گویا آقای رئیس خبر ندارد که وظیفه تملک اراضی ورزشی بر عهده ایشان است و در سالهایی که گذشت در شهرستانی که در قعر سرانه های ورزشی قرار دارد و فضاهای از این دست به ازای هرکدام از شهروندان از چند سانتی متر تجاوز نمی نماید ، هیچ اقدامی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برنداشته است .

آقای صیفوری اگر به قوانین موضوعه در تعیین و تکلیف اراضی غیر مسکونی نگاهی بیندازند ، متوجه می شوند که تنها ۱۸ ماه پس از ابلاغ طرح های توسعه شهری فرصت تملک اراضی ورزشی را دارد و در صورتی که از انجام آن طی این مدت امتناع نمایند ، قانون حقوق مالکانه صاحبان اراضی را محترم شمرده و براساس سازوکاری مشخص به آنها مجوز ساخت اعطا می نماید .

حالا پس از آنچه که ذکر آن گذشت،آقای رئیس جای متهم و شاکی را عوض کرده و با فراری رو به جلو ، شهرداری ها را دلیل نابودی ۸۰ درصد از اراضی ورزشی توصیف می کند و هیچگاه حاضر نشده از عملکرد و دستاورد اداره ای که آن را تحت سیطره خود قرار دارد چند خط بنویسد ! بگوید که در هفته تربیت بدنی که گذشت چه اقدامی برای ورزشکاران انجام داد و اصلا از قهرمانانی که با بی مهری تشکیلات ایشان زیر پرچم سایر شهرستان ها در مسابقات شرکت می کنند گزارشی نمی نویسد ؟ حتی در حد چاپ یک بنر ، تبریک ، حضور در فرودگاه یا بدرقه ورزشکاران برایشان اقدامی می کند ؟

جناب صیفوری ظاهرا فراموش کرده آن زمینی که شهرداری برای احداث سالن ورزشی به اداره ورزش و جوانان اعطا و باید ۶ ماه احداث میشد ، پس از چند سال فلاکت توانست به بهره برداری برساند ! و هیچگاه با خود فکر نکرده چقدر مدیون شهرداری صالحیه در امر ورزش می باشد که به رغم آنکه هیچ مسئولیتی در توسعه فضاهای ورزشی ندارد ، اقدام به احداث چندین زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در سال های اخیر نموده و کوتاهای آنان را قدری جبران کرده است !

اخبار مرتبط