رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

” ستاد خدمات جهادی محله محور ” شهرداری صالحیه تشکیل شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، ظهر روز شنبه دهم آبان ماه محمد آگاهی مند شهردار صالحیه و جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف مدیریت شهری به گرد هم آمدند تا نحوه اجرای فکری نو برای حل فوری مشکلات ساکنین محلات مختلف را […]

” ستاد خدمات جهادی محله محور ” شهرداری صالحیه تشکیل شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، ظهر روز شنبه دهم آبان ماه محمد آگاهی مند شهردار صالحیه و جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف مدیریت شهری به گرد هم آمدند تا نحوه اجرای فکری نو برای حل فوری مشکلات ساکنین محلات مختلف را برنامه ریزی نموده و به یک روال سازمانی تبدیل نمایند .

🔸شهردار صالحیه در این نشست که به عنوان ستاد خدمات جهادی محله محور نام گرفت، شناسایی عموم مشکلات شهروندان در زمینه ترمیم آسفالت، جداول، شیب بندی نهر، زیباسازی، خدمات شهری و رفع فوری آن از سوی واحدهای مرتبط مدیریت شهری را از اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: واحد شناسایی و ممیزی با قید جزییات و تفصیل، صرفاً مشکلاتی که رفع آن در کوتاه مدت امکان پذیر است را طبقه بندی می نماید تا برای رفع آن در این ستاد بطور عاجل هماهنگی های لازم انجام شود ‌.

🔸شهردار صالحیه اجرای گسترده پروژه های زیربنایی را موجب رضایت عمومی شهروندان از خدمات دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی دوره پنجم عنوان کرد و افزود: بسیاری از مشکلات محلی شهروندان با تمرکز ستاد خدمات جهادی محله محور ظرف کمترین زمان حل خواهد شد و نباید اقدامات کلی و مثبت مدیریت شهری را تحت تاثیر قرار دهد .

🔸آگاهی مند در پایان تاکید کرد: شهروندان با ارسال مشکلات از این دست با مشخصات دقیق به روابط عمومی شهرداری صالحیه، می توانند مدیریت شهری را در امر شناسایی کمک کنند .

" ستاد خدمات جهادی محله محور " شهرداری صالحیه تشکیل شد

اخبار مرتبط