رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
  • کد خبر : 6427
  • مشاهده : 318 بازدید
  • تیتر روز » خبرها
  • چاپ خبر : پروژه تعریض، تسطیح و آسفالت خیابان شهید نقاوت به پایان رسید
پروژه تعریض، تسطیح و آسفالت خیابان شهید نقاوت به پایان رسید

پروژه بزرگ تعریض خیابان شهید نقاوت در شب سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح و به بهره برداری رسید. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه ظهر امروز پروژه بزرگ تعریض خیابان شهید نقاوت که یکی از مهمترین و پر تردد ترین معابر شهر صالحیه می باشد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی […]

پروژه بزرگ تعریض خیابان شهید نقاوت در شب سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه ظهر امروز پروژه بزرگ تعریض خیابان شهید نقاوت که یکی از مهمترین و پر تردد ترین معابر شهر صالحیه می باشد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔸در حاشیه این مراسم سید مصطفی موسوی رییس شورای اسلامی شهر صالحیه با اشاره به عدم تناسب عرض این معبر با ترافیک عبوری قبل از اجرای پروژه گفت: تعریض و آسفالت این خیابان که یکی از مهمترین معابر اصلی شهر صالحیه می باشد باعث روانی ترافیک و عدم ماندن مردم در راه بندان های آزار دهنده شده است که بسیار اهمیت دارد.

🔸وی تکمیل شبکه دسترسی شهری و ساماندهی معابری که فاقد ظرفیت لازم برای ترافیک موجود هستند را یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری شورا دانست و افزود: نقایص و مشکلات تمام معابر شهر به صورت مدون مورد مطالعه و شناسایی قرار دارند تا بتوانیم در سطح شهر صالحیه شاهد ترافیک روان و مطلوبی بوده و در صورت نیاز ایجاد شبکه های دسترسی جدید هم دور از انتظار نخواهد بود.

🔸گفتنی است این معبر پیش از این با عرض حدود ۱۲ متری دارای ترافیک کند بوده و در ساعات پیک عبوری در این مسیر راه بندان های طولانی رخ میداد که با اجرای این اصلاحیه و تعریض معبر مشکلات مذکور رفع گردیده است.

پروژه تعریض، تسطیح و آسفالت خیابان شهید نقاوت به پایان رسید

اخبار مرتبط