رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر : 6482
  • مشاهده : 168 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری اولین نشست ستاد استقبال از بهار در شهرداری صالحیه
برگزاری اولین نشست ستاد استقبال از بهار در شهرداری صالحیه

هماهنگی و برنامه ریزی برای میزبانی از بهار انجام می پذیرد. 🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه صبح امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار گردیده و هماهنگی های لازم بمنظور فضا سازی و رفع نقایص […]

هماهنگی و برنامه ریزی برای میزبانی از بهار انجام می پذیرد.

🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه صبح امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار گردیده و هماهنگی های لازم بمنظور فضا سازی و رفع نقایص شهری در آستانه سال نو صورت پذیرفت.

🔻تأمین روشنایی بلوارهای اصلی شهر بویژه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی برای افزایش امنیت و پاسخ به مطالبه شهروندان است از مصوبات این جلسه بود.

🔻پاکسازی نخاله ها و ضایعات ساختمانی در عرصه های عمومی شهر ، ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد و رنگ آمیزی جداول و جداره های شهری از دیگر برنامه های مدیریت شهری برای میزبانی از بهار ۱۴۰۱ است.

🔻مصوبه بعدی این ستاد توقف عملیات ساختمانی و حفاری توسط معاونت عمران و شهرسازی است تا بواسطه آن سازندگان زمین و مسکن و ادارات خدمات رسان نظیر آبفاء، از هرگونه ایجاد بی نظمی و تخریب معابر شهر خودداری کنند.

🔻تزئین بلوار و لچکی های سطح شهر از گل های فصلی و فرش گونه های گیاهی در عرصه های عمومی این شهر در نقطه نقطه از محلات صالحیه، از ماموریت های واحد فضای سبز برای استقبال از نوروز آینده است.

🔻احداث دو چشمه سرویس بهداشتی برای مسافران و رهگذران در انتهای خیابان ولیعصر(عج)، لکه گیری گسترده معابر، بازسازی و تعمیر وسایل بازی کودکان و مبلمان فضاهای سبز و مراکز تفرجگاهی شهروندان از برنامه های مهم ستاد استقبال از بهار است که به همت معاونت عمرانی این مجموعه از فردا آغاز خواهد شد.

برگزاری اولین نشست ستاد استقبال از بهار در شهرداری صالحیه

اخبار مرتبط