رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
حضور شهردار صالحیه در صحن شورای اسلامی

برنامه ریزی و هماهنگی برای بهره برداری از چند پروژه مهم در بهمن ماه پیش رو در شورای اسلامی شهر صالحیه انجام شد. ♨️به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با حضور در صحن شورای اسلامی، گزارش جامعی از پیشرفت مطلوب اقدامات مدیریت شهری در […]

برنامه ریزی و هماهنگی برای بهره برداری از چند پروژه مهم در بهمن ماه پیش رو در شورای اسلامی شهر صالحیه انجام شد.

♨️به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با حضور در صحن شورای اسلامی، گزارش جامعی از پیشرفت مطلوب اقدامات مدیریت شهری در نیمه اول سال ارائه کرد ‌.

🔸این نشست صمیمی که به ریاست محمدرضا دهقان نیری رئیس شورای اسلامی و با حضور سایر اعضاء برگزار شد، برنامه ریزی و هماهنگی لازم بمنظور بهره برداری از هفت پروژه کلیدی در ایام الله دهه فجر اتخاذ گردید .

🔸افتتاح پروژه بزرگ و چند منظوره ورزشی با کاربری استخر، اولین دارالقران شهرستان بهارستان، دومین سوله مدیریت بحران، اولین گلخانه شهر صالحیه از جمله برنامه هایی بود که برای پیشرفت حداکثری و رونمایی از آن بررسی و گفتگو شد .

🔸گفتنی است راه اندازی دوباره ساختمان مرکزی شهرداری صالحیه و رونمایی از تغییرات اساسی آن بهمراه اولین بوستان آموزش ترافیک از پروژه هایی است که در روزهای آتی با انجام‌ تشریفات لازم افتتاح خواهد شد .

اخبار مرتبط