رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : 2093
  • مشاهده : 251 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه
آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه

هماهنگی و برنامه ریزی برای ایجاد تحولات محسوس در سیما و منظر همه محلات 🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار شد و هماهنگی های لازم بمنظور ایجاد تحولات ملموس محلات مختلف و محیط […]

هماهنگی و برنامه ریزی برای ایجاد تحولات محسوس در سیما و منظر همه محلات

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، صبح امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار شد و هماهنگی های لازم بمنظور ایجاد تحولات ملموس محلات مختلف و محیط زندگی شهروندان ایجاد گردید.

🔻تامین روشنایی بلوارهای اصلی شهر و انتقال پایه چراغ های بوستان ولایت با ارتفاع ۹ متر به ورودی شهر صالحیه از ناحیه کوی گلستان از مصوبات ستاد برای افزایش امنیت و پاسخ به مطالبه شهروندان است.

🔻پاکسازی نخاله ها و ضایعات ساختمانی در عرصه های عمومی شهر، ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد و رنگ آمیزی جداول و جداره هدی شهری از دیگر برنامه های مدیریت شهری برای میزبانی از بهار ۱۴۰۰ است.

🔻مصوبه بعدی این ستاد توقف عملیات ساختمانی و حفاری توسط معاونت عمران و شهرسازی است تا بواسطه آن سازندگان زمین و مسکن و ادارات خدمات رسان نظیر آبفاء، از هرگونه ایجاد بی نظمی و تخریب معابر شهر خودداری کنند.

🔻تزئین بلوار و لچکی های سطح شهر از گل های فصلی و فرش گونه های گیاهی در عرصه های عمومی این شهر در نقطه نقطه از محلات صالحیه، از ماموریت های واحد فضای سبز برای استقبال از نوروز آینده است.

🔻لکه گیری گسترده معابر، بازسازی و تعمیر وسایل بازی کودکان و مبلمان فضاهای سبز و مراکز تفرجگاهی شهروندان از برنامه های مهم ستاد استقبال از بهار است که به همت معاونت عمرانی این مجموعه از فردا آغاز خواهد شد.

آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه

اخبار مرتبط