رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

🔸در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشتی با عنوان «در سوگ عشق» به میزبانی محمد آگاهی مند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه و با حضور عبداله نوحی فرماندار، شریفی بخشدار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار شد. 🔸 در […]

🔸در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشتی با عنوان «در سوگ عشق» به میزبانی محمد آگاهی مند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه و با حضور عبداله نوحی فرماندار، شریفی بخشدار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار شد.

🔸 در این محفل عبداله نوحی فرماندار بهارستان با بیان اینکه۱۴ و ۱۵ خردادماه هر سال فرصت تجدید بیعت با امام راحل (ره) و شهیدان قیام ۱۵خرداد و شهیدان انقلاب است که برای ملت ایران استقلال، آزادی، عزت و اقتدار به ارمغان آوردند؛ افزود: باید با برنامه ریزی خوب و مطلوب نهایت تلاش خود را در شناساندن شخصیت حضرت امام خمینی (ره) خصوصاً به نسل جوان داشته باشیم.

🔸نوحی با اشاره به اینکه فراگیری اندیشه امام (ره) و تاسی ایشان به فرهنگ دینی و اسلامی موجب شد که از سوی همه اقشار جامعه به ویژه طبقه مستضعف و ستمدیده مورد پذیرش واقع شود؛ گفت: حضرت امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید.

🔸 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین وکیل پور به معرفی سیره و زندگی امام راحل پرداخته و امنیت، آرامش و اقتدار نظام را مدیون و مرهون آن عزیز سفر کرده و ثمره خون های پاک شهدایی دانست که در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران جان خود را تقدیم کردند.

🔸این مراسم در پایان با مداحی و سوگواری در مدح و ثنای امام خوبیها همراه شد.

اخبار مرتبط