رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
فاز دوم از چهارمین رزمایش کمک مومنانه در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از بحران جهانی کرونا در صالحیه برگزار شد

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، روز شنبه 4 بهمن ماه فاز دوم از چهارمین دور از اهداء کمک های مومنانه به قشر نیازمند به ارزش ۱میلیارد و پانصد میلیون ریال (و در مجموع ۳میلیارد ریال در دوفاز مجزا) توسط شهرداری صالحیه در محل سوله مدیریت بحران تقدیم اقشار کم برخوردار شد. 🔸شروع این مراسم […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، روز شنبه 4 بهمن ماه فاز دوم از چهارمین دور از اهداء کمک های مومنانه به قشر نیازمند به ارزش ۱میلیارد و پانصد میلیون ریال (و در مجموع ۳میلیارد ریال در دوفاز مجزا) توسط شهرداری صالحیه در محل سوله مدیریت بحران تقدیم اقشار کم برخوردار شد.

🔸شروع این مراسم که با حضور شهردار صالحیه و بازدید فرماندار شهرستان بهارستان برگزار شد به ۵۰۰ نفر از شهروندان نیازمند بسته معیشتی حاوی مواد غذایی اهداء می شود.

🔸در حاشیه این مراسم فرماندار بهارستان با تقدیر از مجموعه شهرداری افزود کمک های حمایتی شهرداری صالحیه در بین شهرداری های کشور هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت منحصر بفرد و قابل تحسین می باشد که با نظارت واحد‌های نظارتی این شهرداری به افراد نیازمند واقعی می‌رسد.

🔸مهندس آگاهی با اشاره به ادامه دار بودن این اقدامات از برگزاری فاز پنجم نوید داد و افزود: کمک های مومنانه در راستای انجام به وظیفه انسانی در راستای حمایت از مستمندان و رهنمود های رهبری با تمام توان برگزار می شود .

🔸شهردار صالحیه افزود پس از اتمام فاز دوم از چهارمین دوره کمک های مومنانه فاز پنجم در حوزه سلامت و درمان طبق زمانبندی در ماههای آتی انجام خواهد شد.

🔸لازم به ذکر است فاز اول کمک های مومنانه با بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب اهداء کمک نقدی در دی ماه برگزار شده بود.

فاز دوم از چهارمین رزمایش کمک مومنانه در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از بحران جهانی کرونا در صالحیه برگزار شد

اخبار مرتبط