رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
رونمایی از اولین گلخانه شهر صالحیه با ۵۰۰۰ مترمربع مساحت

خودکفایی مدیریت شهری در تامین گل و گیاه برای نگهداری از فضاهای سبز 🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پروژه مهم گلخانه شهر صالحیه پس از سالها بلاتکلیفی دردوره جدید مدیریت شهری با پیشرفت محسوسی به کار خود ادامه داد و امروز توسط دکتر چراغعلی معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار و نماینده مجلس افتتاح شد. […]

خودکفایی مدیریت شهری در تامین گل و گیاه برای نگهداری از فضاهای سبز

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پروژه مهم گلخانه شهر صالحیه پس از سالها بلاتکلیفی دردوره جدید مدیریت شهری با پیشرفت محسوسی به کار خود ادامه داد و امروز توسط دکتر چراغعلی معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار و نماینده مجلس افتتاح شد.

🔻این پروژه با ۵۰۰۰ مترمربع مساحت، دارای چندین سالن مجزا برای پرورش گل و گیاه در انواع گونه های گیاهی است که مدیریت شهری را در نگهداری از فضاهای سبز و تفرجگاهی خودکفا می نماید.

🔻آنچه که از تاکیدات شهردار صالحیه در پیگیری و نظارت مستمر در اجرای گلخانه شهر صالحیه بنظر می رسد، تکنولوژی های روزی برای پرورش گیاهان در این مجموعه بکارگیری خواهد شد تا نیازهای مدیریت شهری به گل و گیاه بدون هیچ قید و شرطی فراهم گردد.

🔻این پروژه دورنمای خوبی را هم برای مدیریت شهری در حوزه درآمد پایدار متصور است و با کاهش هزینه های تامین گل و گیاه در نگهداری از عرصه های تفرجگاهی از یکسو و عرضه گونه های مختلف گیاهی و تزئینی به شهروندان؛ شهرداری صالحیه را با درآمد خوبی مواجه خواهد کرد.

رونمایی از اولین گلخانه شهر صالحیه با ۵۰۰۰ مترمربع مساحت

اخبار مرتبط