رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : 2665
  • مشاهده : 241 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری نشست هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما
برگزاری نشست هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما

در راستای فرهنگ سازی و توسعه نشاط اجتماعی در شهر صالحیه نشست هم اندیشی شهردار و تنی چند از هنرمندان حوزه سینمایی، روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۱ برگزار شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، در این جلسه شهرام عبدلی بازیگر و کارگردان نام آشنا با تقدیر از مدیریت شهری به سبب توجه به هنر و […]

در راستای فرهنگ سازی و توسعه نشاط اجتماعی در شهر صالحیه نشست هم اندیشی شهردار و تنی چند از هنرمندان حوزه سینمایی، روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۱ برگزار شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، در این جلسه شهرام عبدلی بازیگر و کارگردان نام آشنا با تقدیر از مدیریت شهری به سبب توجه به هنر و فرهنگ افزود: امیدواریم که شهردار بتواند با توجه به غنای شهرستان از جهت استعداد و علاقه جوان به هنر بویژه تئاتر و سینما گامی بلند در این زمینه برداشته و مقدمات انجام پروژه های سینمایی را در شهر و شهرستان پیاده سازی نماید.

🔸وی افزود ما هنرمندان در خدمت مردم هستیم و گروههای هنری ما این آمادگی را دارند که با استفاده از حمایت‌های شهرداری نشاط جمعی را گسترش دهند.

🔸آگاهی مند با تاکید بر نقش حیاتی هنر و رسانه در فرهنگ سازی و توسعه اجتماعی در شهر گفت: ارتباط هنرمندان با تصمیم گیران و مدیریت شهری منجر به کشف استعداد های بومی در شهر و شهرستان و نردبانی برای رشد جوانان علاقمند در این زمینه و راهیابی به مدارج بالاتر خواهد شد.

🔸شهردار صالحیه افزود: هنرمندان و گروههای هنری را اعتبار فرهنگی شهر و شهروندان می دانیم و تا حد توان از این قبیل فعالیت ها در هر زمینه بویژه ساخت پلاتو و دیگر ضروریات حوزه سینمایی حمایت خواهیم کرد.

🔸شایان ذکر است در این هم اندیشی علاوه بر شهرام عبدلی دیگر هنرمندان نام آشنا از جمله نصرت میرعظیمی بازیگر سینما و تلویزیون و حمید رضا دشتی تهیه کننده سینما نیز به تبادل نظر و بیان دیدگاههای خود پرداختند.

به اطلاع علاقمندان میرساند پس از فراهم شدن شرایط به زودی یک پروژه سینمایی قابل توجه در صالحیه کلید خواهد خورد.

برگزاری نشست هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما

اخبار مرتبط