رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر : 3686
  • مشاهده : 358 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : صالحیه دیروز / باورتان می شود در گذشته این مسیر پرمخاطره یکی از پرترددترین راههای مواصلاتی صالحیه به شهرهای همجوار از جمله گلستان و قلعه میر و اتوبان قم بوده است؟؟؟
صالحیه دیروز / باورتان می شود در گذشته این مسیر پرمخاطره یکی از پرترددترین راههای مواصلاتی صالحیه به شهرهای همجوار از جمله گلستان و قلعه میر و اتوبان قم بوده است؟؟؟؟

🔷 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، موقعیت جغرافیایی شهر صالحیه در یک دهه گذشته کاملا روشن است .تا پیش از سال ۹۲، این محدوده در بن بست انتهای کوی گلستان قرار داشت و برای دسترسی به محورهای سطح یک، شهروندان ناگزیر به تحمل خیابان های کم عرض، ریزدانه و پرتراکم امام علی(ع) و شهیدان […]

🔷 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، موقعیت جغرافیایی شهر صالحیه در یک دهه گذشته کاملا روشن است .
تا پیش از سال ۹۲، این محدوده در بن بست انتهای کوی گلستان قرار داشت و برای دسترسی به محورهای سطح یک، شهروندان ناگزیر به تحمل خیابان های کم عرض، ریزدانه و پرتراکم امام علی(ع) و شهیدان غلامی و بختیاری بودند.

🔷پیشتر این مسیرها به جاده ای موسوم به امامزاده باقر (ع) منتهی میگشت که از کمترین اصول و ملاحطات فنی برخوردار نبود و به استناد گزارش اداره پزشکی قانونی سالانه آمارهای اسف باری از جرح و تصادفات جاده ای به دست می رسید.
از سوی دیگر خیابان اصلی کوی گلستان در ساعات انتهای روز و دقیقا در پیک ترافیک،زمان مسافرت و تردد به چند برابر بطور متغیر افزایش می یافت .
و تمام اینها سند روشنی از رنج‌مردم در حوزه دسترسی، مانعی بزرگ برای توسعه شهر و دست آخر بن بست و انزوای جغرافیایی بود .

– احداث جاده امامزاده باقر (ع) بطول ۲۲۰۰ متر و جانمایی ۳ میدان بمنظور تنزیل بار ترافیکی
– توسعه خیابان امام علی (ع) و جانمائی میدان ولایت
– توسعه خیابان سی متری ولیعصر (عج) و اجرای میدان شهید بهشتی در انتهای این مسیر
– کمربندی صالحیه – واوان بطول ۲ کیلومتر و احداث دو پل بر روی برستر رودخانه های سیاه آب و سالور بطول بیش از ۱۰۰ متر
– تخریب، نوسازی و تعریض خیابان شهید نقاوت دربیش از 300 توافق و ساماندهی اساسی در ۲۵ هزار متر مربع با اجرای میدان شهید توانایی پور در انتهای این محور
و چندین اتفاق عمرانی مطلوب در حوزه بازآفرینی و توسعه مسیرهای مواصلاتی از اقدامات مدیریت شهری در توسعه شبکه دسترسی صالحیه بود که بستر تحول این شهر و تعدیل ناکارامدی های دسترسی را فراهم آورده است.

صالحیه دیروز / باورتان می شود در گذشته این مسیر پرمخاطره یکی از پرترددترین راههای مواصلاتی صالحیه به شهرهای همجوار از جمله گلستان و قلعه میر و اتوبان قم بوده است؟؟؟؟

اخبار مرتبط