رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
  • کد خبر : 5173
  • مشاهده : 238 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل از دانش آموزانِ بسیجی نخبه برگزار شد
مراسم تجلیل از دانش آموزانِ بسیجی نخبه برگزار شد

مقارن با سالروز شهادت بسیجی ۱۳ ساله محمد حسین‌فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی مراسم تجلیل از دانش آموزانِ بسیجی نخبه برگزار شد. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه مورخ دهم آبان‌ماه مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه شهر صالحیه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین امام جمعه […]

مقارن با سالروز شهادت بسیجی ۱۳ ساله محمد حسین‌فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی مراسم تجلیل از دانش آموزانِ بسیجی نخبه برگزار شد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه مورخ دهم آبان‌ماه مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه شهر صالحیه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین امام جمعه بخش گلستان مقارن با سالروز شهادت بسیجی ۱۳ ساله محمد حسین‌فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی در محل نمازخانه شهرداری برگزار شد.

🔸شهردار صالحیه ضمن گرامیداشت ایام شهادت شهید حسین فهمیده گفت: شما آینده سازان این مرز بوم هستید و چشم امید مردم برای رهایی از مشکلات اقتصادی، سیاسی و همچنین ارتقاء جایگاه علمی کشور به شماست.

🔸محمد آگاهی مند گفت: هر کشوری که از نظر منابع انسانی و نخبگان علمی غنی باشد به کشوری آباد و قدرتمند در تمام زمینه ها تبدیل خواهد شد.

🔸وی با اشاره به روحیات والای بسیجیان شهید کشور در هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین شاخصه دانش آموزان و نخبگان علمی ما اتکا به همین روحیات و معنویات است که موجب رشد شخصیتی و اعتقادی شما و افزایش سرعت دست یابی به موفقیت های گوناگون است.

🔸سید مصطفی موسوی نیز در جریان این مراسم با تقدیر از روحیه انقلابی دانش آموزان نخبه حاضر در مراسم گفت: امروز کشور ما نیازمند جوانان نخبه و توانمندی مثل شماست تا بتواند به جایگاه شایسته خود در سطح منطقه و جهان برسد.

🔸وی گفت: امروز به مدد دانش آموزانی مثل شما در چندین علوم، پیشرو و صاحب نظر هستیم و می توانیم از طریق این علوم به تولید قدرت و ثروت برای رفاه مردم قدم برداریم.

🔸در پایان این مراسم از دانش آموزان نخبه شهر صالحیه با اهداء لوحی تقدیر شد.

مراسم تجلیل از دانش آموزانِ بسیجی نخبه برگزار شد

اخبار مرتبط