رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر : 5490
  • مشاهده : 156 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : آزمون کتابخوانی قصه دلبری برگزار شد
آزمون کتابخوانی قصه دلبری برگزار شد

آزمون کتابخوانی قصه دلبری با حضور بیش از دویست نفر از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه صبح امروز پنجم آبانماه هشتمین روز از مسابقات کتابخوانی با معرفی کتاب قصه دلبری، دلنوشته و خاطرات همسر مدافع حرم شهید محمدحسین محمد خانی با حضور بیش از دویست نفر […]

آزمون کتابخوانی قصه دلبری با حضور بیش از دویست نفر از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه صبح امروز پنجم آبانماه هشتمین روز از مسابقات کتابخوانی با معرفی کتاب قصه دلبری، دلنوشته و خاطرات همسر مدافع حرم شهید محمدحسین محمد خانی با حضور بیش از دویست نفر شرکت کننده با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در محل دبیرستان آمنه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و همچنین معرفی زندگی نامه شهید مدافع حرم برگزار شد.

🔸شهردار صالحیه که از خود طرفداران و مروجان فعال حوزه کتابخوانی است با حضور خود از دقایق اولیه برگزاری این آزمون بر نحوه اجرای آن مستقیما نظارت کرد.

🔸وی در حاشیه برگزاری آزمون کتابخوانی قصه دلبری در مصاحبه با خبرنگار پیج اخبار صالحیه ضمن اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این قبیل از مسابقات ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور و بویژه در شهر صالحیه است.

🔸وی گفت: چند دوره از این مسابقات به صورت کشوری و آنلاین برگزار شد که با استقبال هزاران نفر از علاقمندان به مطالعه کتاب بویژه کتابهایی با موضوع خاطرات و زندگینامه شهد ا و مدافعان حرم روبرو شد و این دوره نیز تصمیم بر این شد تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مسابقه به صورت حضوری برگزار شود تا افرادی که در دوره های آنلاین موفق به شرکت نشدند هم بتوانند اطلاعات خود را محک بزنند.

🔸وی در پایان گفت این آخرین مسابقه با موضوع کتابخوانی نبوده و شهرداری صالحیه با توجه به استقبال گسترده مردم در آینده نزدیک نیز مسابقاتی در نظر دارد که از طریق خروجی رسانه های شهرداری صالحیه اطلاع رسانی می شود.

🔸گفتنی است بزودی اسامی برندگان از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کتابخوانی قصه دلبری برگزار شد

اخبار مرتبط