رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : 5670
  • مشاهده : 194 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : فعالیت های پارک آموزش ترافیک صالحیه توسعه می یابد
فعالیت های پارک آموزش ترافیک صالحیه توسعه می یابد

شهردار صالحیه: رعایت اصول و قوائد ترافیکی باید از کودکی نهادینه و فرهنگ‌سازی شود 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه صبح امروز مورخ بیستم آذرماه جلسه برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های بوستان آموزش ترافیک با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر صالحیه در راستای آموزش اصول و قوانین […]

شهردار صالحیه: رعایت اصول و قوائد ترافیکی باید از کودکی نهادینه و فرهنگ‌سازی شود

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه صبح امروز مورخ بیستم آذرماه جلسه برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های بوستان آموزش ترافیک با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر صالحیه در راستای آموزش اصول و قوانین ترافیکی به کودکان و نوجوانان شهر و تجهیز این مرکز برای گسترش دامنه اقدامات آموزشی و فرهنگی در محل سالن جلسات شهرداری صالحیه برگزار شد.

🔸شهردار صالحیه ضمن اشاره به اهمیت آموزش همگانی اصول ترافیکی به کودکان گفت: یکی از معضلاتی که دامن گیر جامعه می باشد حوادثی است که در اثر بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی می باشد و علاوه بر کسانی که از روی غفلت یا ناآگاهی این قوانین را رعایت نمی کنند افراد دیگر را نیز دچار حادثه و گرفتار می کنند.

🔸وی گفت: یکی از مهمترین آموزش هایی که باید به فرزندان خود بدهیم آموزش اصول و قوائد ترافیکی است و باید برای حصول نتیجه در این رابطه از همان سنین کودکی آموزش داده و در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

🔸شهردار صالحیه اظهار داشت: آموزش و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی نه تنها برای خود فرد ضروری است بلکه رعایت این نکات احترام به حقوق سایر شهروندان نیز بشمار می رود.

🔸شهردار صالحیه با تاکید بر تجهیز و توسعه فعالیت های این بوستان و همکاری با اداره آموزش و پرورش برای نیل به اهداف این مرکز گفت: یکی از نشانه های یک شهر پیشرفته احترام به این دست از قوانین جمعی است و تمام نهادها در این زمینه باید یاری نموده و همکاری نمایند.

🔸گفتنی است بوستان آموزش ترافیک اولین بوستان ترافیکی شهرستان بهارستان بوده و در انتهای خیابان ولیعصر (عج) توسط شهرداری صالحیه احداث گردیده است.

فعالیت های پارک آموزش ترافیک صالحیه توسعه می یابد

اخبار مرتبط