رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر : 6239
  • مشاهده : 418 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : معاون توسعه کتابخانه های کشور از شهردار صالحیه تقدیر کرد
معاون توسعه کتابخانه های کشور از شهردار صالحیه تقدیر نمود

مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی کشور از شهردار صالحیه با ارسال لوحی تقدیر نمود. ✔️شهرداری صالحیه با ایجاد و تجهیز کتابخانه عمومی و برگزاری رویداد های فرهنگی در زمینه ترویج کتابخوانی در سطح استان یکی از پیشتازان این عرصه محسوب می شود. در متن این لوح آمده است: فرهیخته ارجمند جناب […]

مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی کشور از شهردار صالحیه با ارسال لوحی تقدیر نمود.

✔️شهرداری صالحیه با ایجاد و تجهیز کتابخانه عمومی و برگزاری رویداد های فرهنگی در زمینه ترویج کتابخوانی در سطح استان یکی از پیشتازان این عرصه محسوب می شود.

در متن این لوح آمده است:

فرهیخته ارجمند جناب آقای محمد آگاهی مند؛
عضو محترم انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان بخش گلستان شهر صالحیه

با سلام و احترام
نقش مهم و اثرگذار انجمن کتابخانه های عمومی کشور در حوزه حمایت و پشتیبانی از کتابخانه های عمومی، سرعت بخشی به فعالیت های نهاد و ایجاد ارتباطات اثربخش میان سازمانی، نقشی ارزشمند و شایسته تقدیر است.

تعامل سازنده با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نظارت و ارزیابی دقیق وضعیت کتابخانه ها، حضور منظم و مؤثرتان در جلسات انجمن، بررسی مشکلات و موانع پیش روی رشد و توسعه کتابخانه های عمومی از طریق انجمن ها، نشان از دقت و اهتمام جناب عالی به حوزه فرهنگ عمومی دارد.

بی گمان هر اقدامی که به ارتقای فرهنگ مطالعه بینجامد، نوید بخش تعالی روحی و معنوی قشرهای مختلف مردم و توسعه فرهنگ شهروندی و مشارکت شهروندان در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی است و در دفتر اعمال نیک شما ثبت خواهد شد. امید است با استمرار خدمت صادقه در اعتلای هر چه بیشتر کتابخانه های عمومی که منشاء رشد و بالندگی بستر فرهنگی جامعه می باشد، موفق و سرافراز باشید. ان شاءالله

“مهدی رمضانی
معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور”

معاون توسعه کتابخانه های کشور از شهردار صالحیه تقدیر نمود

اخبار مرتبط