رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر : 6346
  • مشاهده : 274 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : ویژه برنامه «کوچه انقلاب» برگزار شد
ویژه برنامه کوچه انقلاب برگزار شد

شهردار، شورای صالحیه و فرماندار بهارستان از اولین جانبازان انقلاب تجلیل کردند. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، عصر روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه ویژه برنامه کوچه انقلاب با حضور شهردار، شورای اسلامی شهر صالحیه، فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش گلستان و جمعی از مسئولین و مردم صالحیه برای تجلیل […]

شهردار، شورای صالحیه و فرماندار بهارستان از اولین جانبازان انقلاب تجلیل کردند.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، عصر روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه ویژه برنامه کوچه انقلاب با حضور شهردار، شورای اسلامی شهر صالحیه، فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش گلستان و جمعی از مسئولین و مردم صالحیه برای تجلیل از صابر فاتح مغانلو (جانبازی که در بیست و یکم بهمن ماه سال پنجاه و هفت در تظاهرات مردمی بر علیه رژیم پهلوی و شکستن حکومت نظامی به دستور امام (ره) به خیابان آمده بودند از ناحیه سینه هدف گلوله گارد شاهنشاهی قرار گرفته و مجروح شده بود) برگزار شد.

🔸در این مراسم شهردار صالحیه ضمن تاکید بر اهمیت تجلیل از افرادی که مردانه جان خود را در راه پیروزی انقلاب فدا کرده اند گفت: جانبازانی چون آقای فاتح قهرمانان ملی ما هستند و نباید به فراموشی سپرده شوند و برگزاری چنین برنامه هایی برای تجلیل از مقام شامخ ایشان و روایت قصه ایثار و فداکاری این افراد کمترین کاری است که می توان در مقابل جانفشانی این انسان های بی بدیل انجام داد.

🔸در ادامه این مراسم سید مصطفی موسوی رییس شورای اسلامی شهر گفت: جانبازان طلايه داران فرهنگ ايثار و شهادت و پايمردی در راه اسلام و پايداری نظام اسلامی ايران زمين هستند.

🔸وی با اشاره به اين مطلب كه تداوم راه شهیدان، جانبازان و ايثارگران در گرو اتحاد و هماهنگی همه نيروهای پيرو خط امام و رهبری است اظهار داشت: برای عظمت انقلاب و اقتدار نظام اسلامی، وحدت كلمه يك امر حياتی و استراتژيك است.

🔸موسوی گفت: همه ما برای پاسداری از تفكر امام راحل و آرمانهای شهيدان بايد به مهمترین دلیل وقوع انقلاب یعنی اقامه عدالت و رسیدگی به محرومان پایبند بوده و در این راه تلاش کنیم.

🔸در پایان مراسم از صابر فاتح مقانلو و همسر فداکار این جانباز سرافراز اسلام یا اهداء گل و لوح سپاس تجلیل شد.

ویژه برنامه کوچه انقلاب برگزار شد

اخبار مرتبط