رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
مجموعه ورزشی شهید ابراهیم هادی افتتاح شد

با افتتاح مجموعه ورزشی شهید ابراهیم هادی شهر صالحیه صاحب اولین مجموعه ورزشی و چهارمین زمین چمن مصنوعی شد. 🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه بعد از ظهر امروز مورخ بیست و یکم بهمن ماه مجموعه ورزشی شهید ابراهیم هادی با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار […]

با افتتاح مجموعه ورزشی شهید ابراهیم هادی شهر صالحیه صاحب اولین مجموعه ورزشی و چهارمین زمین چمن مصنوعی شد.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه بعد از ظهر امروز مورخ بیست و یکم بهمن ماه مجموعه ورزشی شهید ابراهیم هادی با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، شهردار و شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولین شهرستان بهارستان در مجاورت پارک شاهد افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔹در حاشیه این مراسم شهردار صالحیه با اشاره به شادی کودکانی که در حال استفاده از ادوات و فضای این مجموعه بودند گفت: فراهم ساخت امکانات و فضای مورد نیاز برای بازی و ورزش جوانان و نوجوانان هم تاثیر آنی دارد هم تاثیر راهبردی، هم اوقات فراغت این کودکان و جوانان اغناء می شود و هم در دراز مدت موجب کاهش مشکلات اجتماعی خواهد شد و هم زمینه شناسایی و جذب استعداد ها در این گونه فضاها فراهم می شود.

🔹وی با اعلام اینکه در آینده ای نزدیک کلنگ احداث یک استادیوم مجهز در صالحیه به زمین خواهد خورد گفت: افزایش سرانه های ورزشی و تفریحی یکی از مهمترین برنامه های شهرداری برای مردم و جوانان صالحیه است که احداث دو زمین چمن مصنوعی در کمتر از یکسال نشان از اراده ما برای این امر است.

🔹پس از افتتاح این مجموعه حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران با تقدیر از زحمات عوامل امر از نزدیک از کیفیت پروژه اجرا شده و نحوه فعالیت جوانان و نوجوانانی که در حال استفاده از ظرفیت این مجموعه بودند بازدید نمود.

اخبار مرتبط