رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
  • کد خبر : 6661
  • مشاهده : 234 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی
برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی

مراسم گرامیداشت روز مهندسی و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه ظهر امروز مورخ 5 اسفند ماه در راستای گرامیداشت روز مهندسی و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی مراسمی همراه با تجلیل از مهندسان شاغل در شهرداری صالحیه در […]

مراسم گرامیداشت روز مهندسی و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه ظهر امروز مورخ 5 اسفند ماه در راستای گرامیداشت روز مهندسی و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی مراسمی همراه با تجلیل از مهندسان شاغل در شهرداری صالحیه در محل سالن جلسات شهید آوینی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه برگزار شد.

🔸محمد آگاهی مند در این جلسه با اشاره به جایگاه علم و مهندسی در آبادانی کشور گفت: پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

🔸وی گفت: اجرا و برنامه ریزی اموری که به مدیریت شهری توسعه گرا منجر خواهد شد قطعا و یقیناً جز با کار علمی و رعایت استاندارد های مهندسی تحقق نخواهد یافت.

🔸وی با اشاره به غنای شهرداری صالحیه از نظر پرسنل نیروی انسانی متخصص و توانمند گفت: یکی از مهمترین شاخصه های این شهرداری بهره مندی از نیروی جوان دارای تخصص های مرتبط می باشد که باعث تسریع در روند کارها و افزایش راندمان شهرداری شده است.

🔸در ادامه سید مصطفی موسوی رئیس شورای شهر صالحیه بیان داشت: نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.

🔸موسوی افزود: مطالبه ما از پرسنل متخصص و مهندسان شاغل در شهرداری مطالعه دستاوردهای علمی روز جهان مرتبط با حوزه فعالیت خود و استفاده از آن به صورت عملی در کارهای روز مره است.

🔸در این جلسه مریم شکری ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر صالحیه با ابراز خرسندی از بکار گیری نیروها در حوزه مرتبط با تخصص خود در شهرداری گفت: شهرداری صالحیه جزو اداراتی است که اهمیت فراوانی به تخصص و انجام علمی کارها قائل است و در عمل نیز شاهد نتایج این تخصص گرایی هستیم.

🔸گفتنی است در پایان با اهداء لوحی از زحمات مهندسان شاغل در شهرداری صالحیه تقدیر شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی

اخبار مرتبط