رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : 7085
  • مشاهده : 159 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : همایش تجلیل از دختران نخبه شهر صالحیه
همایش تجلیل از دختران نخبه شهر صالحیه

از دختران نخبه و موفق شهر صالحیه به مناسبت روز دختر تجلیل شد. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، یکی از برنامه های شهرداری صالحیه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه شامخ کرامت برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان دختر شهر صالحیه در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، […]

از دختران نخبه و موفق شهر صالحیه به مناسبت روز دختر تجلیل شد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، یکی از برنامه های شهرداری صالحیه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه شامخ کرامت برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان دختر شهر صالحیه در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی بود که بعداز ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت شهری برگزار شد.

🔸در این مراسم که با حضور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، مریم شکری رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورا و جمعی از دختران نخبه شهر صالحیه برگزار گردید با ایراد سخنانی از جانب شهردار پیرامون گرامیداشت دهه کرامت، خودباوری، عزت نفس و موفقیت های ارزشمند این دختران در عرصه های مختلف را تحسین کرد و گفت: نخبگان نقش بسزایی در انجام مسئولیت های اجتماعی، شناسایی مشکلات و مسائل شهری دارند و رویکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت های مختلف آنها به عنوان یک سرمایه ملی در توسعه و پیشرفت شهر و کشور عزیزمان است.

🔸مریم شکری هم در ادامه سخنان شهردار ضمن تبریک ایام فرخنده تولد حضرت معصومه(س) و همچنین روز ملی دختران و دهه کرامت گفت: تاسی جستن از سیره زندگی این بانوی بزرگوار می تواند الگوی ماندگار برای دختران و زنان مسلمان به عنوان نیمی از پیکر جامعه باشد.

🔸رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با برشمردن امکانات رفاهی شهر صالحیه برای استفاده و رشد دختران و بانوان از جمله دارالقرآن شهید حسنی کارگر، پارک های بانوان، مرکز آموزش ترافیک، کتابخانه و فرهنگسرای شهید صادق امامی اذعان نمود: دختران به عنوان مادران آینده نقش بسیار مهمی در ایجاد یک جامعه سالم و پرورش فرزندان این آب و خاک دارند.

🔸در پایان مراسم تک تک حاضرین ضمن معرفی خود و بیان عناوین و مراتب کسب شده با لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از جانب محمد آگاهی مند و مریم شکری مورد تجلیل قرار گرفتند.

همایش تجلیل از دختران نخبه شهر صالحیه

اخبار مرتبط