رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
  • کد خبر : 8175
  • مشاهده : 215 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، صبح‌ امروز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی در دیدار با مسئولین قضایی شهرستان بهارستان بمناسب هفته قوه قضاییه، با هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان گفتگو کردند. 🔸شهردار صالحیه در این دیدار با بیان […]

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، صبح‌ امروز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ محمد آگاهی مند شهردار صالحیه با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی در دیدار با مسئولین قضایی شهرستان بهارستان بمناسب هفته قوه قضاییه، با هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان گفتگو کردند.

🔸شهردار صالحیه در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی نظیر دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان است، حمایت از دستگاه قضا بعنوان یکی از ارکان پرافتخار حاکمیت را از ضروریات عموم مسئولین و دستگاه های کشور توصیف کرد.

🔸آگاهی مند تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه مدیریت شهری در سال گذشته را نتیجه دغدغه مدیریت شهری برای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عنوان نمود و تصریح کرد که تلاش شبانه روزی در صالحیه صرفاً باهدف اجرای منویات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به دغدغه مردم است.

🔸شهردار صالحیه در ادامه به گزارش برنامه های پیش روی شهرداری و شورای اسلامی بمنظور ارتقاء بیشتر رفاه و منزلت اجتماعی و کاهش چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی پرداخت و افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه شاخص که هر کدام نوعاً رافع بسیاری از مطالبات و نیاز آحاد مختلف جامعه است در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و تلاش می شود تا در هفته دولت و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با امامی رئیس دادگستری شهرستان بهارستان

اخبار مرتبط