رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر : 844
  • مشاهده : 345 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : بدنبال وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بهارستان؛آرامستان بهشت فاطمه (س) صالحیه تعطیل شد
بدنبال وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بهارستان؛ آرامستان بهشت فاطمه (س) صالحیه تعطیل شد

شهردار صالحیه گفت: آرامستان بهشت فاطمه (س) تا پایان وضعیت قرمز تعطیل و صرفاً خاکسپاری با همراهی حداکثر ۱۰ نفر از بستگان امکان پذیر است. 🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر تعداد متوفیانی که بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند رو به افزایش بوده […]

شهردار صالحیه گفت: آرامستان بهشت فاطمه (س) تا پایان وضعیت قرمز تعطیل و صرفاً خاکسپاری با همراهی حداکثر ۱۰ نفر از بستگان امکان پذیر است.

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر تعداد متوفیانی که بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند رو به افزایش بوده است لذا به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال، بنا بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بهارستان، آرامستان بهشت فاطمه (س) تا پایان وضعیت قرمز تعطیل و صرفاً خاکسپاری با همراهی حداکثر ۱۰ نفر از بستگان امکان پذیر است.

🔸 آگاهی مند افزود : پیش تر از آرامستان بهشت فاطمه (س) تنها در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل بوده است که با توجه به اعلام وضعیت بحرانی و هشدار از سوی مراجع مربوطه، تصمیم بر آن شد که تا اطلاع ثانوی از حضور زائرین و برگزاری هر گونه مراسم ترحیم در این آرامستان با حضور ماموران نیروی انتظامی ممانعت شود.

🔸 این مسئول با تاکید مجدد بر ممنوعیت حضور شهروندان در این آرامستان ادامه داد : با توجه به تاکید مراجع قضایی و قانونی در رعایت ابلاغیه ها، از حضور تعداد نفرات بیشتر از ۱۰ نفر جهت انجام مراسم خاکسپاری در آرامستان بهشت فاطمه (س) به صورت جدی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

🔸 شهردار صالحیه در پایان ضمن اشاره به اینکه علی رغم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آرامستان یکی از محل های پر خطر می باشد گفت : شرایط روحی خانواده های داغدار کاملا قابل درک است لیکن انتظار می رود شهروندان فهیم شهرستان بهارستات همانند گذشته نسبت به محدودیت های اعلام شده، متعهدانه و مسئولانه عمل نموده و در راستای مدیریت موضوع به خدمت گذارانشان یاری رسانند .

بدنبال وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بهارستان؛ آرامستان بهشت فاطمه (س) صالحیه تعطیل شد

اخبار مرتبط