رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
  • کد خبر : 1010
  • مشاهده : 229 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی صالحیه بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان
پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی صالحیه بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

محمد آگاهی مند و محمدرضا دهقان نیری در فراز اصلی این پیام ، چهار دهه حماسه بسیجیان در دفاع از کیان ملی،آرمان های انقلاب ، سازندگی ، خدمت به محرومان و اکنون نیز پیشتازی در صحنه دفاع از حریم سلامت، بهداشت عمومی و کمک مومنانه را غیرقابل انکار و چشم پوشی توصیف کردند. 🔶 آنچه […]

محمد آگاهی مند و محمدرضا دهقان نیری در فراز اصلی این پیام ، چهار دهه حماسه بسیجیان در دفاع از کیان ملی،آرمان های انقلاب ، سازندگی ، خدمت به محرومان و اکنون نیز پیشتازی در صحنه دفاع از حریم سلامت، بهداشت عمومی و کمک مومنانه را غیرقابل انکار و چشم پوشی توصیف کردند.

🔶 آنچه در ذیل می خوانید شرح کاملی از این پیام است :

بسمه تعالی
🔸 بسیج فهم درست ، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامي است که با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت هاي مسلمان رشد کرده است. هوشمندي و تدبير ارجمند حضرت امام خميني (ره) و عدالت خواهي ميليون ها انسان با ايمان، تنها تبلور دوباره بسيج در عصر حاضر بود .

🔸 بسيج با پيروزي انقلاب يك نهال نو پا بود اما امروز درختی تناور و پرثمري شده كه شكوفه‌هاي بهاري آن را در بيداري اسلامي جهان اسلام به درستي مي‌توان به تماشا نشست.

🔸 بسيج نماد ايثار، اخلاص، فداكاري و عشق به اسلام است و يكي از بركات الهي نظام همانا تشكيل بسيج مستضعفان است که امام خميني (ره) در آغاز شكل‌گيري بسيج فرمودند “اميدواريم بسيج روزي الگوي تمام مستضعفين جهان و ملت‌هاي جهان شود.”

🔸 حماسه‌هاي شگرف بسيجيان در طول دوران انقلاب شكوهمند اسلامي چه در دفاع از كيان و آرمان‌هاي انقلاب در دوران دفاع مقدس چه در سازندگي و خدمت به محرومان و مستضعفان و اکنون‌ نیز در دفاع از حریم‌ سلامت عمومی ، جهاد برای بهداشت محیط و پیشتازی در صحنه کمک مومنانه از ساعات نخست شیوع ویروس منحوس کرونا بر كسي پوشيده نيست و ملت ايران همواره قدردان خدمات اين شجره طيبه هستند.

🔸 اینجانبان ضمن تبریک مجدد به همه جان بر کفان بسیجی بویژه فرمانده محترم سپاه شهرستان بهارستان و عموم فرماندهان بسیج نواحی مختلف این منطقه و سلحشوران شریف و همیشه حاضر شهرستان بهارستان، موفقیت‌های بیش از پیش و توفیقات روز افزونشان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نماییم .

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی صالحیه بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

اخبار مرتبط