رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر : 10451
  • مشاهده : 95 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : والیبال گرامیداشت هفته بسیج شهرستان بهارستان با اهتمام شهردار و شورای اسلامی پایان یافت
والیبال گرامیداشت هفته بسیج شهرستان بهارستان با اهتمام شهردار و شورای اسلامی پایان یافت

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، دیدارهای جذاب نهایی با قضاوت داوران ملی فدراسیون والیبال به پایان رسید و تیم مقتدر و اخلاق مدار شهید زرعی کار به عنوان قهرمان ایندوره از مسابقات دست یافت. 🔸دومین دوره مسابقات والیبال گرامیداشت هفته بسیج به همت محمد آگاهی مند شهردار و حمایت بیدریغ رئیس و اعضای شورای […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، دیدارهای جذاب نهایی با قضاوت داوران ملی فدراسیون والیبال به پایان رسید و تیم مقتدر و اخلاق مدار شهید زرعی کار به عنوان قهرمان ایندوره از مسابقات دست یافت.

🔸دومین دوره مسابقات والیبال گرامیداشت هفته بسیج به همت محمد آگاهی مند شهردار و حمایت بیدریغ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با حضور ۱۲ تیم در سطح شهرستان بهارستان برگزار و پس از رقابتهای سخت و نزدیک، ۴ تیم شهید زرعی کار، شهدای ممان، هنرستان ۹ دی و شهدای مغان به مرحله بعد صعود پیدا کردند.

🔸در رقابت های نیمه نهایی تیمهای شهید زرعی کار و شهدای مغان با شکست دادن حریفان خود به مرحله نهایی راه یافته و امروز شنبه ۲۶ آذر در دیداری جذاب و نزدیک تیم شهید زرعی کار به مقام قهرمانی ایندوره نائل و شهدای مغان به مقام نایب قهرمانی رسید. همچنین تیمهای شهدای ممان و هنرستان ۹ دی نیز بترتیب صاحب مقام سوم و تیم اخلاق شدند.

🔸در پایان این رقابتها که با قضاوت مشفقی داور ملی و رئیس کمیته داوران و تیغی داور ملی از فدراسیون والیبال و نیز نظارت دکتر رحیم زاده رئیس هیئت والیبال شهرستان بهارستان، شریفی بخشدار گلستان، سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان و جمع کثیری از علاقمندان ورزش والیبال به میزبانی شهرداری صالحیه برگزار گردید، جوایز نفیسی به تیمهای اول تا سوم، تیم اخلاق و داوران دیدارها از سوی شهردار حامی ورزش و جوانان و همچنین میهمانان و مدعوین اهدا گردید.

اخبار مرتبط