رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 29 September
  • دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
  • کد خبر : 10845
  • مشاهده : 101 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : هماهنگی و برنامه ریزی برای میزبانی از بهار در صالحیه/ ستاد استقبال از بهار در شهرداری صالحیه تشکیل شد
هماهنگی و برنامه ریزی برای میزبانی از بهار در صالحیه/ ستاد استقبال از بهار در شهرداری صالحیه تشکیل شد

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،بعد از ظهر امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار گردیده و هماهنگی های لازم بمنظور فضاسازی و رفع نقایص شهری در آستانه سال نو صورت گرفت. 🔸پیگیری و نظارت بر انجام سریع و بموقع طرح‌های […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،بعد از ظهر امروز اولین جلسه ستاد استقبال از بهار شهر صالحیه به ریاست محمد آگاهی مند شهردار، معاونین و مسئولین دوایر مرتبط برگزار گردیده و هماهنگی های لازم بمنظور فضاسازی و رفع نقایص شهری در آستانه سال نو صورت گرفت.

🔸پیگیری و نظارت بر انجام سریع و بموقع طرح‌های خدمات شهری، رنگ آمیزی و مرمت سرعتگیرهای موجود در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، تامین روشنایی بلوارهای اصلی، هرس درختان، رنگ‌آمیزی جداول، تنظیف و پاکسازی شهر از جمله اقداماتی است که در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

🔸گل‌آرایی بوستان‌ها و فضای سبز شهری و زیباسازی معابر بویژه در مبادی ورودی شهر از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری صالحیه در این جلسه معرفی شد.

🔸پاکسازی نخاله ها و ضایعات ساختمانی در عرصه های عمومی شهر، ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد، مقابله با آنچه که چهره زیبای شهری را خدشه‌دار کرده است، از جمله سد معبر و نابسامانی تبلیغات شهری نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

🔸مصوبه دیگر این ستاد توقف عملیات ساختمانی و حفاری توسط معاونت عمران و شهرسازی است تا بواسطه آن سازندگان زمین و مسکن و ادارات خدمات رسان نظیر آبفاء از هرگونه ایجاد بی نظمی و تخریب معابر شهر خودداری کنند.

🔸لکه گیری گسترده معابر، بازسازی و تعمیر وسایل بازی کودکان و مبلمان فضاهای سبز و مراکز تفرجگاهی شهروندان از برنامه های دیگر ستاد استقبال از بهار است که به همت معاونت عمرانی این مجموعه از فردا آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط