رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 29 September
  • چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : 11220
  • مشاهده : 93 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : میلاد مهدی موعود(عج) شاه بیت غزل امامت است/ نیمه شعبان؛ آغاز فصل انتظار
میلاد مهدی موعود(عج) شاه بیت غزل امامت است/ نیمه شعبان؛ آغاز فصل انتظار

✍️نیمه شعبان که می‌شود رایحه انتظار مشام جان را پر می‌کند و دل بی‌قرار فرج می‌شود. چرا که این روز، وعده‌ حق است برای میلاد مولودی که منجی عالم بشریت است و امید ظهورش نویدبخش امن و امان و صلح و عدالت. او که ذکر نامش، قرار دل‌های بی‌قرار است و شمیم روح‌افزای حضورش حیات‌بخش […]

✍️نیمه شعبان که می‌شود رایحه انتظار مشام جان را پر می‌کند و دل بی‌قرار فرج می‌شود.

چرا که این روز، وعده‌ حق است برای میلاد مولودی که منجی عالم بشریت است و امید ظهورش نویدبخش امن و امان و صلح و عدالت.

او که ذکر نامش، قرار دل‌های بی‌قرار است و شمیم روح‌افزای حضورش حیات‌بخش مومنان و دعای خیرش، سبو سبو شراب محبت را به کام مومنانش می‌ریزد.

مهدی(عج) برات آرامش و رحمت الهی بر ماست همانگونه که فرموده‌ است: «من برای اهل زمین، امن و امانم همان‌گونه که ستارگان امن و امان اهل آسمانند.»

ذکر موعود، آینه یاد پروردگار است و تکرار نامش از یاد ربوبیت الهی جدا نیست. او دوازدهمین نور روشنگر هدایت است که با آمدنش التیام دردهای مظلومان خواهد شد و خواب راحت ظالمان را خواهد گرفت. از این روست که انتظار فرج برترین عبادات است آنگونه که رسول الله(ص) فرمودند: «افضل اعمال امت من انتظار فرج است»

مهدی موعود(عج) به شیعیان خود این بشارت را می‌دهد که هرگز فراموششان نکرده و چه زیبا فرموده: «ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم که اگر جز این بود، دشواری‌ها و مصیبت‌ها بر شما فرود می‌آمد و دشمنان، شما را ریشه‌کن می‌کردند.»

پروردگار را شاکریم که با میلاد مبارک تو، باران عنایت را بر دل‌ها نازل کرد، آنگاه بود که امید در دل‌ها جوانه زد تا شکوفه زیبای ظهورت را به انتظار و دعا بنشینند که گشایش در ظهور است.

و چه نیکو فرمودی: «برای شتاب در گشایش حقیقی و کامل بسیار دعا کنید. زیرا، همانا فرج شما در آن است»

اخبار مرتبط