رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Thursday 19 September

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،همزمان با شب میلاد مسعود دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی(ع)، جشنی به همین منظور در جوار مسجد جامع صاحب الزمان(عج) با حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم و مسئولین ارشد شهر صالحیه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی برگزار گردید. 🔸در این مراسم كه […]

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،همزمان با شب میلاد مسعود دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی(ع)، جشنی به همین منظور در جوار مسجد جامع صاحب الزمان(عج) با حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم و مسئولین ارشد شهر صالحیه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی برگزار گردید.

🔸در این مراسم كه با استقبال بی نظیر اهالی شهر اخلاق و فضیلت همراه بود، اجرای خوانندگان ملی و مذهبی، گروه سرود، شعبده بازی و مولودی خوانی همراه با مسابقه، پذیرایی از شهروندان و برنامه های متنوع دیگر به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری صالحیه با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان، فرهنگ‌سازی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) برای همشهریان برگزار گردید.

🔸پانزدهم رمضان سالروز میلاد مسعود سبط اکبر و محبوب رسول خدا (ص)، تجسم عالی فضایل انسانی، مقتدای پاکان و صالحان، امام حسن مجتبی (ع) است، پیشوایی که در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان، سرآمد روزگار خویش و آرام‌بخش دلهای دردمند و نقطه امید درماندگان بود.

اخبار مرتبط