رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،مهمترین دستاورد شهرداری صالحیه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون؛ تحول اجتناب ناپذیر در حوزه ساماندهی مسیرهای دسترسی است که اساساً حکایت از نگاه ویژه مهندس آگاهی مند شهردار این شهر برای هموارسازی شبکه معابر محلات مختلف بعنوان اساسی ترین مطالبه ساکنین و شهروندان دارد . 🔻آنچه که در بررسی بیلان […]

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،مهمترین دستاورد شهرداری صالحیه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون؛ تحول اجتناب ناپذیر در حوزه ساماندهی مسیرهای دسترسی است که اساساً حکایت از نگاه ویژه مهندس آگاهی مند شهردار این شهر برای هموارسازی شبکه معابر محلات مختلف بعنوان اساسی ترین مطالبه ساکنین و شهروندان دارد .

🔻آنچه که در بررسی بیلان عملکرد این مجموعه در اجرای فرایند لکه گیری، آسفالت مکانیزه و بتن RCC در معابر اصلی و فرعی دیار اخلاق و فضیلت طی سه سال بنظر می رسد، جهش محسوس تلاش های مدیریت شهری برای رفع خرابی کوچه و پس کوچه خیابان های شهر صالحیه است که ترکیب این دستاورد با افکار سنجی مردم در این خصوص، نتیجه ای جز رضایتمندی حداکثری در زمینه نگهداری از شریان های شهر نشان‌ نمی دهد.

🔻تردیدی نیست که نمایش ۲۰۰ هزار مترمربع عملیات ساماندهی مسیرهای دسترسی در ابعاد مختلف طی دوره فعالیت شهردار کنونی صالحیه عددی چشمگیر است که مهمترین جنبه آن برای اهالی فن، توقف ناپذیری اجرای آسفالت در کوران هزینه های سرسام آور و گزاف است. در دورانی که اجرای هر مترمربع آسفالت هزینه چند میلیونی را متوجه مدیریت شهری می نماید و نرخ قیر و آسفالت با نوسان روزانه مواجه می شود، شهرداری صالحیه از تلاشی برای ساماندهی معابر شهر فروگذار نبوده است.

🔻البته سیاست های ویژه و جدیدی برای کاهش هزینه ها و افزایش حجم ترمیم شبکه دسترسی صالحیه طی این مدت در دستور کار قرار گرفت که نمونه آن تشکیل اکیپ های عمرانی توسط کارکنان مدیریت شهری برای لکه گیری مسیرهای دسترسی بود که بیش از ۳۰٪ از حجم ساماندهی ها را از آن خود کرده و با خودداری از برون سپاری این میزان به پیمانکاران، در کاهش هزینه ها نقش فوق العاده ای ایفا می نماید.

🔻مهمترین جنبه دیگر از تشریح عملکرد مدیریت شهری در حوزه مسیرهای دسترسی، ورود ۷۰ هزار مترمربع معبر جدید به خانواده معابر اصلی و فرعی شهر است. مدیریت شهری با انجام زیرسازی چندین مسیر اصلی و فرعی بویژه در ناحیه جنوبی شهر، در گام‌ نخست برای تحکیم زیرسازی و کاهش هزینه ها از بتن RCC برای هموارسازی مسیرهای دسترسی استفاده کرده است که پس از جلب نظر شهروندان و عمر بالای آن در مواجهه با فصول مختلف، طی ۳ سال گذشته بطور ویژه از ابزارهای شهرداری صالحیه در احداث گذرگاه ها بشمار رفته است.

اخبار مرتبط