رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Thursday 19 September

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ جمعه 25 فروردین، مصادف با روز جهانی قدس همه می آییم امام خامنه ای:روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و صهیونیسم است. با سپاه علوی کاخ ستم شد ویران میرسد مژده آزادی قدس از ایران اینک که در برهه ای حساس از تاریخ اسلام […]

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ

جمعه 25 فروردین، مصادف با روز جهانی قدس همه می آییم

امام خامنه ای:روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و صهیونیسم است.

با سپاه علوی کاخ ستم شد ویران

میرسد مژده آزادی قدس از ایران

اینک که در برهه ای حساس از تاریخ اسلام و جبهه مقاومت قرار گرفته ایم که رفته رفته رژیم غاصب صهیونیستی از درون به زوال و نیستی نزدیک شده و پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل رنگ واقعیت به خود می گیرد.

وظیفه خود می دانیم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار شهر صالحیه و نیز گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم همشهریان همیشه در صحنه دعوت بعمل آوریم تا با حضور باشکوه و حماسی خود در روز جمعه 25 فروردین (روز جهانی قدس) خشم و انزجار عمومی خود را نسبت به تجاوز و تعدی به سرزمین فلسطین، تعرض به قدس شریف و نیز جنایات بی شمار رژیم کودک کش اسرائیل و ارباب تروریست وی یعنی آمریکای جنایتکار اعلام نمایند.

همه با هم در صفوفی متحد و یکپارچه با مشتهای گره کرده در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و کمک به تعجیل در نابودی رژیم اشغالگر قدس در راهپیمایی روز جمعه 25 فروردین 1402 حضور داریم.

اخبار مرتبط