رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،بعداز ظهر امروز شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه به همراه رئیس بنیاد شهید بهارستان در دیداری که به منظور عیادت از بیماری و بستری شدن پدر بزرگوار شهید والاقام احمدعلی زرعی کار در منزل وی صورت گرفت، جویای احوال و شریط جسمی ایشان شدند. 🔸محمد آگاهی […]

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،بعداز ظهر امروز شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه به همراه رئیس بنیاد شهید بهارستان در دیداری که به منظور عیادت از بیماری و بستری شدن پدر بزرگوار شهید والاقام احمدعلی زرعی کار در منزل وی صورت گرفت، جویای احوال و شریط جسمی ایشان شدند.

🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در این دیدار با بیان این که والدین شهدا، اسوه های صبر و ازخودگذشتگی هستند، خدمت به این بزرگواران را وظیفه مسئولان دانست.

🔸احمد علی جعفری رئیس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت: بازماندگان و خانواده معظم شهدا، الگوی ارزشمندی برای جامعه بوده و آبروی شهر ما محسوب میگردند که باید قدردان آنها باشیم.

🔸در ادامه محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا بسیار باارزش و خداپسندانه است اظهار کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه ما هستند.

🔸در خاتمه عیادت کنندگان برای پدر بزرگوار شهید زرعی کار آرزوی شفای عاجل و سلامتی   نمودند.

اخبار مرتبط