رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Thursday 19 September

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،نوروزی در این دیدار گفت: اقدام مشترکی برای رشد و ترقی مضاعف شهر صالحیه برنامه ریزی کرده ایم که ان شاءالله با همت فرماندار، بنده، شهردار و شورای اسلامی به ثمر خواهد نشست. 🔸عصر روز گذشته پس از حضور دکتر نوحی فرماندار شهرستان بهارستان و بازدید از پروژه های […]

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،نوروزی در این دیدار گفت: اقدام مشترکی برای رشد و ترقی مضاعف شهر صالحیه برنامه ریزی کرده ایم که ان شاءالله با همت فرماندار، بنده، شهردار و شورای اسلامی به ثمر خواهد نشست.

🔸عصر روز گذشته پس از حضور دکتر نوحی فرماندار شهرستان بهارستان و بازدید از پروژه های متنوع مدیریت شهری در جمع هیاتی از مشاوران و معاونین خود؛ دکتر حسن نوروری نماینده مردم شهرستان بهارستان نیز به جمع آنها آمد و برنامه ریزی ویژه ای برای توسعه زیرساخت های اساسی شهر صالحیه اتحاذ شد.

🔸در این نشست شهرداری صالحیه برای تخصیص زمین مناسب برای احداث دانشگاه بزرگ فرهنگیان و بیمارستان تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد و مقرر گردید با حل اساسی ترین نیاز تاسیس این رو زیرساخت مهم و حیاتی برای اهالی شهرستان بهارستان در صالحیه، پیگیری ها برای تحقق آن از سوی حجت الاسلام دکتر نوروزی نماینده مردم و دکتر نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در دستور کار قرار گیرد.

🔸احداث مخزن آب و تصفیه خانه فاضلاب در اراضی مجاور پارک‌ جنگلی شهر صالحیه در مقابل آرامستان بهشت فاطمه (س) نیز از دیگر هماهنگی های لازم میان حاضرین بود که مقرر گردید پیگیری های لازم برای کلنگ زنی آن عملیاتی و بخش بزرگی از مشکلات مردم صالحیه در حوزه آب نوشیدنی و منابع مورد نیاز برای نگهداری از فضاهای سبز شهر تامین گردد.

اخبار مرتبط