رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
آغاز سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ با اهداء ۱۰۰۰ کالابرگ ۳میلیون ریالی

آگاهی مند گفت: همه بایدبه وظیفه ذاتی و انسانی خود در راستای کمک به نیازمندان عمل کنیم. 🔻سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری صالحیه با ارائه هزار کالابرگ سه میلیون ریالی میان اقشار نیازمند در سطح شهرصالحیه آغاز می شود. 🔶به گزارش خبرگزاری روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد […]

آگاهی مند گفت: همه بایدبه وظیفه ذاتی و انسانی خود در راستای کمک به نیازمندان عمل کنیم.

🔻سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری صالحیه با ارائه هزار کالابرگ سه میلیون ریالی میان اقشار نیازمند در سطح شهرصالحیه آغاز می شود.

🔶به گزارش خبرگزاری روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردارصالحیه در خصوص اجرای این اقدام همدلانه اظهار کرد: پس از اجرای دو رزمایش کمک مومنانه که با تخصیص ۳۵۰ میلیون تومان کمک مالی به مرکز نیکوکاری سپاه بهارستان و توزیع ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی میان اقشار کم برخوردار همراه بود، بزودی سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شهر صالحیه آغاز می شود.

🔸وی با بیان اینکه تلاش می شود کمک‌ها به نیازمندان واقعی برسد، افزود: با توجه به تدارک این بسته های معیشتی برای بی بضاعتان شهری، طبق احکام صریح فقهی اعطای آن به افراد با تمکن مالی، به هیچ نحو جایز نمی باشد! از این رو تکاپو برای شناسایی اقشار کم برخوردار و نیازمند با کمک معتمدین محلات مختلف شهری آغاز شده است.

🔸شهردار صالحیه این اقدام را الگو پذیری مناسب جامعه شیعی از سیره اهلبیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت علی(ع) دانست و گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد بودیم که خیرین و نیکوکاران چگونه به فرامین مقام معظم رهبری ندای لبیک سر دادند که به یقین تمام این اعمال سرمشقی نیکو از سلوک رفتاری مولای دستگیران عالم حضرت امیر مومنان علی (ع) رنگ عمل به خود گرفته است که از وظایف هر انسان مسلمانی بشمار می رود.

آغاز سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ با اهداء ۱۰۰۰ کالابرگ ۳میلیون ریالی

اخبار مرتبط