رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر : 13658
  • مشاهده : 48 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : توقف ساخت بناهای فاقد پارکینگ به عدد ۶۰ رسید / محمد آگاهی مند در این خصوص گفت: در تلاشیم تا در شهر صالحیه دیگر آثاری از طبقات ششم نباشد

🔸طی ۱۰ روز گذشته نقطه عطفی برای صالحیه بمنظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی رقم خورده است که از نتایج آن پیداست مدیریت شهری هیچ مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت. در ابتدای اجرای بخشنامه چند بندی محمد آگاهی مند برای کنترل و نظارت مضاعف بر عملیات ساختمانی، ۴۰ بنایی که با ادامه ساخت آن در طبقات […]

🔸طی ۱۰ روز گذشته نقطه عطفی برای صالحیه بمنظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی رقم خورده است که از نتایج آن پیداست مدیریت شهری هیچ مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت. در ابتدای اجرای بخشنامه چند بندی محمد آگاهی مند برای کنترل و نظارت مضاعف بر عملیات ساختمانی، ۴۰ بنایی که با ادامه ساخت آن در طبقات مازاد چهارم، پارکینگ برای واحدهای آن پیش بینی نمی شود متوقف گردید که با گزارش معاونت معماری و شهرسازی در حاشیه دومین نشست شورای معاونین، این نتیجه پس از ۱۰ روز از اجرای بخشنامه به عدد ۶۰ رسیده است.

🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه پس از استماع گزارش دوایر مرتبط با مدیریت زمین و مسکن، با بیان اینکه شهروندان از خرید واحدهای مازاد چهارم و پنجم جداً خودداری نمایند و پیش از انجام معامله از مدیریت شهری استعلام لازم را اخذ نمایند گفت: فرایند نظارت بر ساخت و سازها در نقاط مختلف شهر را به مسیری هدایت می کنیم تا آثاری از طبقات ششم در هیچیک‌ از گذرها و شبکه معابر شهری نباشد.

🔸آگاهی مند آینده نگری و تصور سکونت حجم افزون جمعیت در محلات مختلف شهر طی یک دهه آتی را سرلوحه فعالیت مدیران تحت امر معاونت معماری و شهرسازی تلقی کرد و افزود : قطعاً اگر مدیریت ساخت و ساز بصورت لجام گسیخته و بدون مهار اداره شود، چالش آینده مردم این شهر، چالش بر سر جای پارک‌ خواهد بود و سودجویی های اخیر عده ای موجب می شود تا آرامش ساکنین بصورت جدی در سالهای دیگر تحت الشعاع قرار بگیرد.

🔸محمد آگاهی مند مدیریت ساخت و ساز و شرایط فنی بناها در صالحیه را چندین گام جلوتر از سایر شهرها توصیف کرد و ادامه داد: خوشبختانه ساخت و ساز غیر مجاز، فاقد پروانه و تغییر کاربری جایگاهی در این شهر ندارد و شرایط فنی بناها به تناسب نواحی دیگر به نحو ویژه پیگیری می گردد.

اخبار مرتبط