رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

🔸با دستور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه مقرر شده تا ستاد مدیریت بحران این‌ شهر بصورت دائمی و تخصصی راه اندازی شود و بر اساس تکالیف و ماموریت های خطیری که در حفظ و نگهداری از اموال عمومی و منافع مردم‌ دارد از هم‌اکنون‌ به فعالیت بپردازد. 🔸در این خصوص محمدی رئیس هلال احمر شهرستان […]

🔸با دستور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه مقرر شده تا ستاد مدیریت بحران این‌ شهر بصورت دائمی و تخصصی راه اندازی شود و بر اساس تکالیف و ماموریت های خطیری که در حفظ و نگهداری از اموال عمومی و منافع مردم‌ دارد از هم‌اکنون‌ به فعالیت بپردازد.

🔸در این خصوص محمدی رئیس هلال احمر شهرستان بهارستان با دعوت مدیریت شهری صبح روز پنج شنبه ۸ تیرماه با هیاتی از کارشناسان به سالن شهید فخری زاده آمد تا با انجام بررسی های میدانی، مساعدت های لازم برای اجرای دقیق دستورالعمل ها را بکار ببندد و ظرفیت های سازمانی برای ایجاد هم افزایی میان نهادهای سهیم در حوزه مدیریت بحران را یادآوری کند.

🔸شهرداری صالحیه به رغم آنکه پیوست مدیریت بحران را در ساخت و مکانیابی عموم پروژه های عمرانی لحاظ کرده است، با شروع سال جدید نگاه ویژه ای در حوزه پدافند غیرعامل اتخاذ کرده و آقای شهرام باقری که از فعالان‌دیرینه حوزه ایمنی و آتشنشانی می باشد بعنوان دبیر دائمی ستاد منصوب نموده است.

🔸بدون‌ تردید با اراده ای که در مدیریت شهری و تمام ارکان‌تاثیر گذار ستاد مدیریت بحران شهر صالحیه احساس می گردد، در آینده باید منتظر خبرهای بسیار خوبی در این حوزه باشیم.

اخبار مرتبط