رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،عبداله نوحی فرماندار بهارستان پس از دیدار با پدر شهید گرانقدر احمد زرعی کار، با هیئت همراه در خانه شورای اسلامی شهر صالحیه حاضر شد و با شهردار و نمایندگان مردم شهر اخلاق و فضیلت دیدار و گفتگو کرد. 🔸 فرماندار بهارستان در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم اتحاد […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،عبداله نوحی فرماندار بهارستان پس از دیدار با پدر شهید گرانقدر احمد زرعی کار، با هیئت همراه در خانه شورای اسلامی شهر صالحیه حاضر شد و با شهردار و نمایندگان مردم شهر اخلاق و فضیلت دیدار و گفتگو کرد.

🔸 فرماندار بهارستان در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با همراهی و همگرایی مدیریت شهری تسهیل می شود، گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری صالحیه باید بدور از حاشیه و با وحدت و همدلی در جهت حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.

🔸 نوحی با بیان اینکه سرعت توسعه در شهرستان بهارستان باید افزایش یافته و شهر صالحیه نیز نباید از این روند عقب بماند، افزود: مدیریت شهری صالحیه باید به مباحث عمرانی و اتمام پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد و فرمانداری آماده است از تمامی ظرفیت های قانونی خود برای کمک به شهرداری در اتمام این پروژه ها و ارائه خدمات بهینه به مردم استفاده کند.

اخبار مرتبط