رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 7 July
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
  • کد خبر : 14341
  • مشاهده : 101 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان

🔹 اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی به ریاست فرماندار بهارستان برگزار گردید. 🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبداله نوحی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مدیران و کارکنان روابط […]

🔹 اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی به ریاست فرماندار بهارستان برگزار گردید.

🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبداله نوحی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مدیران و کارکنان روابط عمومی، اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی، یک جایگاه رفیع است و باید از این ظرفیت جهت انعکاس مناسب و شفاف عملکرد ادارات شهرستان بهره گرفته شود.

🔹 وی افزود: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های مدیران روابط عمومی قرار بگیرد و برای این امر باید از ظرفیت‌های نوین ارتباطی استفاده کرد تا اقدامات و عملکرد شهرستان به اطلاع عموم مردم برسد.

🔹 رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان با بیان اینکه روابط عمومی ها قلب تپنده و زبان گویای هر اداره و سازمانی هستند، گفت: تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، پرداختن به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف و انعکاس اقدامات موثر و خدماتی که ارائه می شود باعث دلگرمی و ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

🔹 نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به مولفه های چهارگانه انتخابات پیش رو، تأثیر روابط عمومی ادارت را در ایجاد نشاط و امیدآفرینی جهت افزایش مشارکت مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: انعکاس مناسب و به موقع اخبار و اطلاعات ادارات شهرستان در جلب اعتماد و افزایش مشارکت در انتخابات تأثیرگذار است.

🔺 در پایان این جلسه از کلیه مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه توسط رضا رحمان زاده مشاور و رئیس حوزه فرماندار و علی عزیزی سرپرست روابط عمومی فرمانداری بهارستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط