رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
  • کد خبر : 14345
  • مشاهده : 42 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان

🔹 اعضای هیئت رئیسه، بازرس و خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان به قید آرا و به مدت دو سال انتخاب شدند. 🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ علی عزیزی سرپرست روابط عمومی فرمانداری با اشاره به لزوم آموزش تخصصی مدیران و کارکنان روابط عمومی های شهرستان، گفت: با توجه به […]

🔹 اعضای هیئت رئیسه، بازرس و خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان به قید آرا و به مدت دو سال انتخاب شدند.

🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ علی عزیزی سرپرست روابط عمومی فرمانداری با اشاره به لزوم آموزش تخصصی مدیران و کارکنان روابط عمومی های شهرستان، گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی یک امر تخصصی است، مدیر روابط عمومی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بر اساس آن ها بتواند موفقیت لازم را در پیشبرد اهداف محقق نموده و اعتماد ارباب رجوع و عموم مردم را به خود جلب نماید که این امر نیازمند برگزاری دوره های آموزشی تخصصی است.

🔹 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان افزود: بخش عمده ای از جامعه از عملکرد ادارات بی خبر هستند و غالباً به دلیل ناآگاهی احساس نارضایتی نیز می کنند که رفع این مشکل اطلاع رسانی به موقع و با استفاده از ابزارهای گوناگون است. باید با نشان دادن عملکرد ادارات، اعتماد مردم را به خودمان جلب نماییم.

🔹 در ادامه این جلسه، مدیران روابط عمومی ادارات به بیان دستاوردها و مشکلات خود پرداختند که مقرر گردید تا برگزاری جلسه آتی نسبت به پیگیری آنها اقدام گردد.

🔺 برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهارستان حسن ختام این نشست بود که به بعد از برگزاری انتخابات شفاف و سالم با حضور رضا رحمان زاده مشاور و مدیر حوزه فرماندار، افراد ذیل به ترتیب آرا به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت رئیسه، بازرس و خزانه دار انتخاب شدند:

اعضای اصلی #هیأت_رئیسه:

. محمد فرهادی

2. حسین آذری

3. سمیرا ایوزخانی

4. حسن احمدی

5. طیب آزادپور

6. اصغر قهرمانی

7. سعید ایمانی

اعضای علی البدل هیأت رئیسه:

8. مهدی بیگ زاده

9. رضا نیک جو

#بازرس:

1. فرمان اکبری (عضو اصلی)

2. مجید اسدالهی (عضو علی البدل)

#خزانه_دار:

1. علی تقی زاده (عضو اصلی)

2. ابراهیم هاشمی (عضو علی البدل)

اخبار مرتبط