رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۶ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 20 September
  • شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
  • کد خبر : 1468
  • مشاهده : 331 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : جوابیه ای بدنبال انتشار گزارشی از سوی رسانه پیام گلستان تحت عنوان ” زباله دانی بنام حصارچوپان / درد دلی با شهردار صالحیه که باید ببینید “
گزارشی از سوی رسانه پیام گلستان تحت عنوان " زباله دانی بنام حصارچوپان / درد دلی با شهردار صالحیه که باید ببینید "

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بدنبال انتشار گزارشی از سوی رسانه پیام گلستان تحت عنوان “زباله دانی بنام حصارچوپان / درد دلی با شهردار صالحیه که باید ببینید” جوابیه ای به شرح ذیل باهدف تنویر افکار عمومی ارسال و مستدعی است بر اساس قوانین موضوعه در صفحه یاد شده منتشر گردد . بسمه تعالی🔸محلی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بدنبال انتشار گزارشی از سوی رسانه پیام گلستان تحت عنوان “زباله دانی بنام حصارچوپان / درد دلی با شهردار صالحیه که باید ببینید” جوابیه ای به شرح ذیل باهدف تنویر افکار عمومی ارسال و مستدعی است بر اساس قوانین موضوعه در صفحه یاد شده منتشر گردد .

بسمه تعالی
🔸محلی که موجب گلایه شهروند در این گزارش شده است، نهر واقع در قلعه موسوم به کرد نشینان است که بر اساس طرح ها و اسناد فرادستی بعنوان سکونتگاه غیررسمی تعیین و تبدیل آن به فضای سبز را برای انجام اقدامات بعدی پیش بینی نموده است .

🔸مدیریت شهری اقدامات لازم برای تملک واحد های مسکونی واقع در قلعه را در دستور کار خود قرار داده و به همین منظور منتظر مصوباتی از ناحیه کمیسیون ماده ۵ است تا پس از طی تشریفات قانونی، چالش سکونت، بهداشت و منزلت شهروندی در این محدوده را پس از ۳ دهه پایان دهد و با تبدیل آن به ۸۰ هزار مترمربع مجموعه چند منظوره تفرجگاهی ، فرهنگی و ورزشی؛ در جهش سرانه های عمومی شهروندان گام های بنیانی تری را اتخاذ نماید. ذکر این نکته ضروری است که بدلیل محدودیت هایی که در اسناد فرادستی برای این بخش از محله حصارچوپان مقرر شده است، ارائه خدمات مختلف را با موانع جدی مواجه نموده است .
🔸این مهم مورد نظر مسئولین و دستگاه های مختلف شهرستانی و استانی نیز می باشد و به دفعات با انجام بازدیدهای میدانی و گفتگو با مالکین، تاثیر مشارکت آنها برای تملیک و تبدیل آن به عرصه عمومی انکارناپذیر توصیف کرده اند .

🔸با توجه به اینکه قلعه کردنشینان تنها بخش بسیار محدودی از محله حصارچوپان است و مضافاً توجه مدیریت شهری به تنظیف، لایروبی و بازپیرایی محیط های شهری بویژه در قسمت حصارچوپان از موارد اجتناب ناپذیر است، عنوان ” زباله دانی بنام حصارچوپان ” تناقض و محاوره ای است که انتظار می رود اهالی رسانه پیش از انتشار اخبار نسبت به موقعیت و ابعاد گوناگون مشکلات اطلاعات لازم را اخذ نمایند .

گزارشی از سوی رسانه پیام گلستان تحت عنوان " زباله دانی بنام حصارچوپان / درد دلی با شهردار صالحیه که باید ببینید "

اخبار مرتبط