رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر : 14956
  • مشاهده : 34 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : تاکید استاندار تهران بر نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس واقعیت ها/ امیدآفرینی و اعتمادسازی اولویت روابط عمومی‌ها باشد

🔸به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی قلب مرکزی ارتباطات یک سازمان است و این مرکزیت کمک می‌کند تا سازمان به خوبی معرفی، تحلیل و برآورد شود و از دورن این ارتباط، ساختار به آرامش برسد. […]

🔸به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی قلب مرکزی ارتباطات یک سازمان است و این مرکزیت کمک می‌کند تا سازمان به خوبی معرفی، تحلیل و برآورد شود و از دورن این ارتباط، ساختار به آرامش برسد.

🔸وی ادامه داد: انتظار از روابط عمومی غلو و زیاده‌انگاری ظرفیت‌های مدیریتی نیست و اینکه روابط عمومی فقط از مدیر تعریف کند سم است.

🔸استاندار تهران تاکید کرد: روابط عمومی پرکننده فاصله رجوع و مرجوع است و باید بتواند فضای خالی چگونگی ارتباطات منطقی در سازمان و مجموعه را حل وفصل کند.

🔸فخاری سپس گفت: از آفت‌هایی بزرگ، نقش روابط عمومی در معرفی شخصیت مدیرانی است که به دنبال موقعیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند که سم مهلکی محسوب می‌شود؛ این در حالی است که عزت‌بخشی به ماهیت می باشد و با تعریف و تمجید به دست نمی‌آید.

🔸وی با اشاره به وظایف روابط عمومی ها ادامه داد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها تبیین است؛ در این راستا آشکارسازی واقعیت‌ها و فراز و فرود دستگاه‌ها اهمیت دارد و با نشان دادن واقعیت‌ها دستگاه‌ها به وظایف و همچنین با خطاهای خود آشنا می‌شوند.

🔸استاندار تهران خطاب به مدیران روابط عمومی استان گفت: ابتکار عمل را به دست بگیرید و اگر قرار است در مسیر خدا کار کنید بهتر است نسبت به گذشته تغییر کنید، و برای حرکت در مسیر رضای خدا باید سخاوتمندانه، بدون منت، توام با صبوری و عزت قدم بردارید.

🔸فخاری تصریح کرد: محصول کاری که برای رضای خدا انجام می‌شود، ماندگار است و اثرگذاری مستمر دارد، در این زمینه به توصیه‌های اخلاقی توجه کنید چراکه برای خودسازی دیر نیست و می توانید اثربخش باشید و محیطی توام با نشاط داشته باشید.

🔸وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم امسال برگزاری انتخابات است، نظام جمهوری اسلامی ایران بر اراده مردم استوار است و دموکراتیک‌ترین کشور در زمینه برگزاری انتخابات هستیم.

🔸استاندار تهران در ادامه با اشاره به کنش‌گری مردم ایران اظهار داشت: امیدآفرینی و اعتمادسازی اولویت باشد و از آنجا که انقلاب مردمی است باید مردم برای حضور موثر و مشارکت حداکثری در انتخابات آماده شوند.

اخبار مرتبط