رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
  • کد خبر : 15353
  • مشاهده : 55 بازدید
  • تیتر روز » خبرها
  • چاپ خبر : مدیریت شهری از انتقاد منصفانه استقبال می کند

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: تمام سعی و تلاش ما بر خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف شهر صالحیه است و مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر در تلاش است تا با همکاری و همدلی […]

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: تمام سعی و تلاش ما بر خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف شهر صالحیه است و مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر در تلاش است تا با همکاری و همدلی بهترین خدمات را در این شهر ارائه دهد تا شرمنده مردم نشود.

🔶 وی یکی از علت های اصلی موفقیت در حوزه خدمات شهری را منتقدین خود دانست و گفت: با توجه به حجم بالای کاری و مشغله هایی که وجود دارد شاید ما از برخی مشکلاتی که در محلات وجود داشته بی اطلاع باشیم و این وظیفه رسانه ها و مردم است که ما را از مشکلات موجود آگاه سازند.

🔶 آگاهی مند ادامه داد: ما همواره پاسخگوی منتقدین خود بوده ایم و از آنان استقبال خواهیم کرد اما تا جایی پاسخگو خواهیم بود که این موضوع به کینه توزی های شخصی بدل نشود.

🔶 مدیریت شهری صالحیه گفت: ما با کمک مردم و رسانه ها اقدامات خوبی در سطح شهر انجام داده ایم تا کمبودی در شهر احساس نشود و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و در هفته دولت پروژه های قابل افتتاح شاخصی حتی در سطح جنوب غرب استان تهران داشته ایم.

🔶 وی اضافه کرد: اما در این میان شاید مشکلاتی در شهر وجود داشته باشد که نشود یک شبه آن را بر طرف کرد و نیازمند زمان بیشتری است اما این موضوع دلیل بر این نیست که افرادی کینه توزانه علیه مجموعه شهرداری انتقاد کنند‌. چرا اقدامات و پروژه های مهمی که در سطح شهر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود تا کمبودهای شهر جبران شود را این افراد نمی بینند!؟

🔶 آگاهی مند اضافه کرد: با توجه به مشکل کمبود نیرویی که وجود دارد شاید خدمات رسانی به برخی محلات فرعی شهر ضعیف باشد اما در روزهای آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

🔶 وی در خصوص فاضلاب شهری نیز گفت: این موضوع یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری است اما مسئولیت راه اندازی فاضلاب شهری به عهده اداره آب و فاضلاب است که به دلایلی این پروژه متوقف شده اما یکی از موضوعاتی که این مشکل را چند برابر می کند ورود فاضلاب منازل به بیرون است و مشکلات زیست محیطی برای شهروندان ایجاد می کند که باید در این خصوص اصلاح و بازنگری صورت گیرد.

اخبار مرتبط