رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر : 15670
  • مشاهده : 81 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

«بسم رب الشهدا والصدیقین» امام خمینی (ره) : جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است. ✍️آری تنها ۱۸ ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در اوج مبارزات مردمی بر علیه توطئه های دشمنان داخلی انقلاب، ناگهان دشمنان خارجی هم پیمان گشته و با سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا […]

«بسم رب الشهدا والصدیقین»

امام خمینی (ره) : جنگ جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است.

✍️آری تنها ۱۸ ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در اوج مبارزات مردمی بر علیه توطئه های دشمنان داخلی انقلاب، ناگهان دشمنان خارجی هم پیمان گشته و با سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و حمایتهای تسلیحاتی، مالی و حتی نیروی نظامی از رژیم بعث عراق در حمله ای گسترده و سراسری در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ به کشور تازه استقلال یافته ایران اسلامی حمله ور شدند.

در همین ایام بود که جوانان غیور و ولایتمدار میهن دلاورمردانه و جان برکف اسلحه بدست گرفته و با توکل به خداوند و اطاعت از پیرفرزانه خویش پای به میدان نبرد نهاده و علیرغم کمبود مهمات و تحریمهای ظالمانه، تنها با سلاح ایمان و تکیه بر غیرت و شرف ایرانی طی هشت سال دفاع مقدس و جانانه و با نثار خونهای پاک بسیار در راه حراست از وجب به وجب خاک این سرزمین نه تنها دشمن بعثی و حامیان وی را از خاک کشور بیرون راندند، بلکه در نقاطی حتی به خاک دشمن نیز نفوذ نمودند.

آری دشمن در این جنگ، تمامی عزت، شرف و اقتدار ما که خاک میهنمان بود نشانه گرفت و ملت شهید پرور و انقلابی ایران به قیمت پرپر شدن لاله های سرخ سرزمینش از این عزت و شرف به زیبایی دفاع نمود. دفاعی مقدس که تا همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند و گواه صادق آن برای نسل امروز حضور جانبازان ، آزادگان و یادگاران‌ گرانقیمت دفاع مقدس است که از نسل غیرت، شجاعت، شهامت و شهادت با سلاح ایمان و اطاعت از پیر جماران برای ما به امانت مانده اند.

افتخار داریم در چهل و سومین سالروز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال مقاومت و ایثار و ادای احترام به خانواده معزز شهدا، همچنین جانبازان سرافراز، آزادگان سلحشور و ایثارگران حاضر در میادین نبرد، این هفته مقدس و حماسه آفرین و پیروزی در این نبرد نابرابر را که موجب افزایش وحدت، غرور و افتخار ملی و نیز یادآور هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده ملت اسلامی میباشد را خدمت عموم هم میهنان بویژه شهروندان شریف، مومن و ولایتمدار شهر صالحیه تبریک عرض نماییم.

اخبار مرتبط