رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر : 15987
  • مشاهده : 68 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : ایستگاه آخر مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری صالحیه

ایستگاه آخر مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری صالحیه 🔻فینالیست ها شناخته شدند، منتظران به دنبال هتریک قهرمانی در مسابقات شهرداری صالحیه و تیم اتحاد به دنبال معرفی خود بعنوان قهرمان جدید! 🔹بالاخره پس از شش روزِ پر التهاب و پر هیجان در صالحیه، مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ایستگاه پایانی خود […]

ایستگاه آخر مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری صالحیه

🔻فینالیست ها شناخته شدند، منتظران به دنبال هتریک قهرمانی در مسابقات شهرداری صالحیه و تیم اتحاد به دنبال معرفی خود بعنوان قهرمان جدید!

🔹بالاخره پس از شش روزِ پر التهاب و پر هیجان در صالحیه، مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ایستگاه پایانی خود رسید و عصر دوشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ تیم های راه یافته به فینال به مصاف هم خواهند رفت.

🔹تیم منتظران قهرمان دو دوره گذشته مسابقات با از پیش رو برداشتن حریفان باز هم به فینال رسید و در سوی دیگر جدول، این تیم اتحاد بود که شگفتی ساز ظاهر شد و توانست از عهده تیمهای قدرتمند گروه خود برآید و پا به فینال این مسابقات بگذارد.

🔹لازم به ذکر است به همت والای محمد آگاهی مند شهردار جهادی و ورزش دوست و همچنین ریاست و اعضای محترم شورای شهر، مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس طبق تقویم امور ورزش شهرداری صالحیه هر ساله در این ایام برگزار میشود و شهرداری صالحیه بنیانگذار مسابقات رایگان در سطح شهرستان میباشد و در پایان هر تورنمنت با جوایز نفیس و ارزشمند از تیمها و نفرات برتر تجلیل به عمل می آورد.

🔹امروز نیز از تمامی شهروندان و علاقه مندان به ورزش، بخصوص رشته فوتسال دعوت به عمل می آید تا برای تماشای مسابقه فوق‌العاده جذاب رده بندی و فینال به سالن شهید محمدی واقع در خیابان شهید غلامی، جنب اداره گاز حضور بهم رسانند.

🔹گفتنی است بازی رده بندی ساعت ۱۸ بین تیم های شهدای امنیت گردان امام حسین(ع) و تیم شهدای کلهر و مسابقه فینال ساعت ۱۹ بین تیم های منتظران و اتحاد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط