رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر : 16121
  • مشاهده : 106 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : میزبانی سینما آتامان شهر صالحیه از دبیر ستاد توانمندسازی کشور

رونق آموزش در محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان با محوریت دیار اخلاق و فضیلت 🔸بعداز ظهر روز یکشنبه ۱۶ مهرماه، اولین اردوی سینمایی رایگان ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان با حضور پارسا گوهری دبیر ستاد توانمند سازی کل کشور، عبداله نوحی فرماندار و رئیس ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه و محمدعلی محمدی […]

رونق آموزش در محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان با محوریت دیار اخلاق و فضیلت

🔸بعداز ظهر روز یکشنبه ۱۶ مهرماه، اولین اردوی سینمایی رایگان ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان با حضور پارسا گوهری دبیر ستاد توانمند سازی کل کشور، عبداله نوحی فرماندار و رئیس ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه و محمدعلی محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان به میزبانی سینما آتامان (https://www.instagram.com/cinemaataman)شهر صالحیه برگزار شد.

🔸اردوی سینمایی ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان که به منظور تقویت و توانمندسازی جوانان و علاقه‌مندان به صنعت سینما، آموزش مهارت‌های فنی و هنری در زمینه ساخت فیلم، کارگردانی، نویسندگی، بازیگری و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت سینما و همچنین به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی درباره فرآیند ساخت فیلم، ارتباطات صنعت سینما و توانمندسازی جوانان در زمینه هنر و فرهنگ در محلات کم برخوردار بهارستان برگزار گردید؛ گوهری دبیر ستاد توانمندسازی کشور و نوحی به عنوان رئیس این ستاد در شهرستان بهارستان در خصوص رفع چالشها و راهکارهای توسعه و ارتقاء صنعت سینما و بازیگری، استفاده از ظرفیتهای انسانی موجود در محلات کم برخوردار شهرستان و پرورش استعدادهای جوانان سینماگر و علاقمند به این هنر به ایراد سخن پرداختند.

🔸گفتنی است ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور به منظور توسعه و تحول اجتماعی در مناطق کم برخوردار و محله‌های ضعیف تشکیل شده است. این ستاد با هدف بهبود شرایط زندگی مردم، کاهش فقر و توسعه پایدار در این مناطق فعالیت می‌کند. این ستاد برنامه‌ها و طرح‌هایی را برای ایجاد شغل و درآمد، بهبود خدمات اجتماعی، توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن فرصت‌های آموزش و پرورش در این مناطق اجرا می‌کند. همچنین، ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها در سطح ملی و منطقه‌ای فعالیت می‌کند تا بهبود و توسعه اجتماعی در این مناطق را تحقق بخشد.

اخبار مرتبط