رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : 16465
  • مشاهده : 79 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : بازدید امام جمعه جدید بخش گلستان از پروژه های متنوع شهرداری صالحیه

حجت الاسلام موسوی از برنامه های عمرانی و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری برای توسعه سرانه ها و خدمات زیربنایی به مردم قدردانی کرد. ♨️حجت الاسلام موسوی از برنامه های عمرانی و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری برای توسعه سرانه ها و خدمات زیربنایی به مردم قدردانی کرد 🔶صبح امروز حجت الاسلام موسوی […]

حجت الاسلام موسوی از برنامه های عمرانی و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری برای توسعه سرانه ها و خدمات زیربنایی به مردم قدردانی کرد.

♨️حجت الاسلام موسوی از برنامه های عمرانی و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری برای توسعه سرانه ها و خدمات زیربنایی به مردم قدردانی کرد

🔶صبح امروز حجت الاسلام موسوی امام جمعه جدید بخش گلستان در شهر صالحیه حاضر شد تا در همراهی محمد آگاهی مند شهردار و جمعی از مدیران دوایر مختلف از ۵ پروژه شاخص مدیریت شهری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازدید کند.

🔶حجت الاسلام موسوی در شروع اولین بازدید خود به استادیوم ورزشی درحال ساخت شهر صالحیه رفت که قرار است با گنجایش ۳ هزار نفر از شهروندان ورزش دوست تا پایان سال جاری و همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد. امام جمعه بخش گلستان اجرای این پروژه ورزشی را از اتفاقات خوب در کارنامه شهردار جوان صالحیه عنوان کرد که در جهش سرانه های ورزشی بطور فوق العاده نقش آفرینی خواهد کرد.

🔶بازدید از فضاهای مختلف سینمای آتامان که به تازگی از سوی استاندار تهران افتتاح شده است دومین مقصد حجت الاسلام موسوی در شهر صالحیه بود که با قدردانی از مدیریت شهری، تلاش برای انجام کارهای فرهنگی و تربیتی در این مجموعه را اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

🔶حضور در فرهنگسرای شهید امامی، بازدید از کتابخانه مدرن این محل و تنوع کلاس های فرهنگی که با جذب صدها تن از هنرجویان در سالهای اخیر به فعالیت پرداخته است از دیگر بازدید امام جمعه بخش گلستان در شهر صالحیه بود و همه این دستاوردها را از نتایج اقدامات و حضور شهرداری فرهنگی و بسیجی در این شهر توصیف کرد.

اخبار مرتبط