- سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
- کد خبر : 16639
- مشاهده : 85 بازدید
- خبرها
🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه به همراه عبداله نوحی فرماندار بهارستان، بخشداران و دیگر شهرداران شهرستان از طریق سامانه برخط ارتباط مردم با دولت (سامد) به شماره ۱۱۱، به سوالات، مشکلات و مسائل مطرح شده توسط شهروندان پاسخ داده و پیگیر رفع مشکلات آنها شدند. 🔸با هماهنگی و برنامه ريزی اداره کل بازرسی استانداری تهران […]
🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه به همراه عبداله نوحی فرماندار بهارستان، بخشداران و دیگر شهرداران شهرستان از طریق سامانه برخط ارتباط مردم با دولت (سامد) به شماره ۱۱۱، به سوالات، مشکلات و مسائل مطرح شده توسط شهروندان پاسخ داده و پیگیر رفع مشکلات آنها شدند.
🔸با هماهنگی و برنامه ريزی اداره کل بازرسی استانداری تهران و بازرسی فرمانداری بهارستان در راستای اجرای نظام نامه مديريت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصاديق حقوق شهروندی و تعامل بيشتر با مردم و پاسخگويی به درخواست ها و مشکلات مردم شريف شهرستان بهارستان، فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان به مدت سه ساعت (۹ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲) از طریق شماره ۱۱۱ پاسخگوی درخواستهای شهروندان بودند.
🔸سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به عنوان یک ساختار توانمند، بستر مناسبی برای دریافت شکایتها، انتقادها، پیشنهادها و ایدههای مردمی است و رسیدگی و پاسخگویی به مردم را با رعایت صرفهجویی در هزینههای زمانی و مالی فراهم کرده است.
نظرات