رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
  • کد خبر : 17040
  • مشاهده : 49 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : تجلیل محمد آگاهی مند از ذاکرین اهلبیت (ع) در آئین سوگواره یاس نبی به میزبانی اداره اوقاف و فرمانداری شهرستان بهارستان

شهردار صالحیه در این مراسم جایگاه مادحین و ذاکرین آستان قدس طهارت را رفیع و آنها را طلایه دار فرهنگ،شور و شعور حسینی (ع) توصیف کرد. 🔻 مراسم سوگواره یاس نبی که بمناسبت آغاز دهه اول ایام فاطمیه (س) به میزبانی اداره اوقاف و فرمانداری شهرستان بهارستان در جوار متبرک امامزاده باقر(ع) برگزار شد،یک ویژه […]

شهردار صالحیه در این مراسم جایگاه مادحین و ذاکرین آستان قدس طهارت را رفیع و آنها را طلایه دار فرهنگ،شور و شعور حسینی (ع) توصیف کرد.

🔻 مراسم سوگواره یاس نبی که بمناسبت آغاز دهه اول ایام فاطمیه (س) به میزبانی اداره اوقاف و فرمانداری شهرستان بهارستان در جوار متبرک امامزاده باقر(ع) برگزار شد،یک ویژه برنامه متفاوتی داشت و آن تجلیل از تعدادی مادحین و ذاکرین اهلبیت (ع) بود که باحضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،حجت الاسلام موسومی امام جمعه بخش گلستان،عبدالله نوحی فرماندار و سایر مسئولین شهرستان بهارستان در همراهی محمد آگاهی مند شهردار و آقایان احمد جعفری و جابر پناهی اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد .

🔻 محمد آگاهی مند پس از اهداء لوح و یادبود تعدادی از ذاکرین اهلبیت (ع) در حُسن ختام سوگواره یاس نبوی،جایگاه مادحین و ذاکرین آستان قدس طهارت را بسیار رفیع و آنها را طلایه دار شور،شعور و فرهنگ حسینی (ع) توصیف نمود.

🔻 شهردار صالحیه با بیان‌ اینکه نوکری ائمه معصومین(ع) مدال افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود افزود، شهرستان بهارستان و بطور اخص صالحیه از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه مدیحه سرایی برخوردار است و برای اعتلای این گروه ها آماده همکاری در راه اندازی کارگاه های آموزش های فنی حوزه صدا،تاریخ و قواعد در مراکز فرهنگی شهرمان هستیم .

🔻 گفتنی است شهرستان بهارستان بدلیل تعدد هیئات فعال مذهبی و حضور بیش از ۳ هزار مداح و شاعر اهلبیت(ع) از دیرباز بعنوان کانون شور و شعور حسینی لقب گرفته و با برگزاری آئین های پرشور در مناسبت های گوناگون دینی،آن را به نحو احسن ثابت کرده است .

اخبار مرتبط