رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر : 17242
  • مشاهده : 70 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : اجرای زمین پینت بال شهید حججی، زیرساختی نو برای مبادرت جوانان به ورزش های روز

🔻 شهرداری صالحیه در چهارسال اخیر به توسعه زیرساخت های ورزشی مبادرت ویژه ای کرده و افزایش چشمگیر این سرانه در مقایسه با حوزه های دیگر اجتناب ناپذیر است اما نکته انکارناپذیر همه این فعالیت ها، اوج گرفتن زیرساخت های ورزشی در در دوره ششم شورای اسلامی است. اجرای زمین پینت بال در فاز اول […]

🔻 شهرداری صالحیه در چهارسال اخیر به توسعه زیرساخت های ورزشی مبادرت ویژه ای کرده و افزایش چشمگیر این سرانه در مقایسه با حوزه های دیگر اجتناب ناپذیر است اما نکته انکارناپذیر همه این فعالیت ها، اوج گرفتن زیرساخت های ورزشی در در دوره ششم شورای اسلامی است. اجرای زمین پینت بال در فاز اول بوستان خطی نهج البلاغه سند این ادعاست که نشان می دهد تنوع و تعدد در حوزه زیرساخت های ورزشی برای اهالی نجیب شهر صالحیه آنچنان پیش رفته است که پای ورزش های روز نظیر پینت بال برای اولین بار در شهرستان بهارستان برای مردم دیار اخلاق و فضیلت رونمایی می شود .

🔻 پینت بال یک نوع ورزش گروهی است که بطور کلی دو گروه از بازیکنان تلاش در حذف یک دیگر با گلوله های رنگی می کنند. بازی پینت بال حاوی گلوله هایی است که پر از رنگ میباشد و یک فعالیت در فضای باز عالی، بسیار سرگرم کننده و مطلوب برای کسانی است که برای هیجان شکار زندگی می کنند. هدف از بازی پینت بال حذف اعضای تیم مخالف با اسپری کردن آنها با رنگ محلول در آب است.پینت بال را می شود در فارسی در قیاس با تیراندازی، «رنگ اندازی» نامید.

🔻 زمین مناسب برای ورزش پینت بال شامل خیلی از موانع طبیعی یا مصنوعی باشد که میتوان آنها را به صورت یک محیط خاص جنگلی یا شهری کرد و یا حتی میتواند حاوی محتوایی تاریخی باشد. زمین مسابقه پینت بال باید زمینی صاف و هموار به ابعاد ۵۵×۳۳ متر و در یک منطقه بدون شیب باشد، تا میزان حوادث را تقلیل داده و کاملاً توسط توری مورد تأیید انجمن محصور گردد تا امنیت مسابقه را تضمین نماید. در زمین بازی پینت بال دست کم ۲۵ مانع به فاصله حداقل ۵/۱ متر از خطوط اطراف زمین قرار می گیرد.

اخبار مرتبط